[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3889)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3889)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3889)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3889)
Wanganwarriors.com • View topic - Tuning shop links

Tuning shop links

Discuss performance tuning in this area

Postby Texhnolith » 16 Feb 2010, 11:37

Ik dacht. laten we eens een post starten waar we links naar goede sites/shops plaatsen en eventueel een opmerking erbij:

Goede shops:
- Goede service, altijd gezellig daar :)
- Goed voor simpele meuk of iets als een carbon kap
-
-
-

Slechte shops
- http://www.prophecy-imports.com/ Zeer slechte service en afterservice, geen antwoord tot extreem laat antwoord.
Image
Texhnolith
Wangan Warrior

Car: Nissan Silvia (S15)

Postby Skippy » 16 Feb 2010, 12:18

Goede shops:

- http://www.driftworks.com/catalog/ Leuk aanbod, snelle verzending.
Skippy
Wangan Warrior

Postby merijndj » 16 Feb 2010, 15:00

Driftworks nu een paar keer besteld, altijd binnen 30min antwoord op emails gekregen... en toen iets miste in de bestelling werd dat gewoon opgestuurd, zonder verdere vragen :)
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
merijndj

Postby PeeSx » 16 Feb 2010, 15:24

Ben wel bereid om mijn winkellijstje te delen ;) Zijn allemaal shops waar ik goede ervaring mee heb en regelmatig iets bestel.
En nu niet te veel kopen he, ik heb me ook arm gekocht de laatste maand :lol:

Goede shops:

- Ebay shop UK -> Uitlaten, radiators, etc.. lage prijs, goed spul en snelle levering
- Ebay shop UK -> Grote winkel op JDM tuning gebied, snelle levering, mooie prijzen
- Ebay shop USA -> Veel 2ehands merkspul voor lage prijzen HKS APEXI GREDDY BLITZ enz..
- Ebay verkoper USA enkele voorbeelden:
STRI X-line 60mm meters: 70 dollar
AEM UEGO met sensor: 199 dollar, gratis verzenden naar NL
Walbro pomp: 115 dollar incl vernzenden naar NL
Lelijk paars rothok
PeeSx

Postby Patrick » 16 Feb 2010, 19:30

infinityperformance: goede en snelle service :)

showoff heb ik persoonlijk wat mindere ervaring mee (nogal traag en laks met reageren/afhandelen) 1x iets besteld)

jeroentje.nl goede zaak :D
Patrick

Postby Anu » 16 Feb 2010, 19:35

Ik sluit me aan bij de positieve ervaringen met Infinity, Jeroentje en Biesheuvel.

http://www.atpturbo.com/ is ook aan te raden voor al je turbo's :) daar heb ik die van mij vandaan, was snel bezorgd, en omdat de douane dacht dat het om een acculader ging van een vrachtwaren van 200 euro of zo, was ik ook aan belasting niet teveel kwijt.
Anu
Wangan Warrior

Postby Kapitein Iglo » 16 Feb 2010, 22:16

En niet te vergeten: www.autosportcompany.nl. Veel verstand van zaken, heel veel op voorraad, altijd gratis koffie en lekker duur.
Kapitein Iglo

Car: Suzuki Wagon R+

Postby Kay » 16 Feb 2010, 22:26

Driftworks is altijd snel met reageren op berichten en verzenden.
Fullcartuning heb ik een aantal keer wat afgehaalt, aardige gasten daar, zeer behulpzaam.
RHDjapan heb ik laatst de hub voor mijn GS300 bestelt, aardige prijs, en snel in huis!
GKBimports heb ik laatst wat rvs pijpwerk bestelt via mijn werk, werd de volgende dag afgelevert, en netjes ingepakt!
AutobandenmarktHier heb ik 4kumho's bestelt, waren snel binnen. Heb wel vaker banden gehad via deze site. Enige wat me opviel is dat de banden niet "nieuw" nieuw zijn, maar vaak is de productiedatum toch al wat ouder. Dit boeit eigenlijk vrij weinig verder, prijzen zijn vooral voor grotere maten erg scherp!
Autosportcompany kwamen mijn banden vandaan voor de civic, persoonlijk geen ervaring mee, omdat mijn bandenleverancier toen mijn banden daar vandaan had. Zijn idd wel aardig aan de prijs daar.
Showoffimports heb ik 2x wat bestelt, verzenden voor spul wat ze op voorraad hebben duurt te lang.
1983 Toyota Carina TA60
Kay
Wangan Warrior

Postby Tuffel » 16 Feb 2010, 22:26

Tuffel

Postby Rolo » 18 Feb 2010, 21:24

Hier ook goede ervaring met Driftworks en Autobandenmarkt.

Had bij Driftworks een Hicas eliminator kit besteld. De beugels hadden wel wat transport schade, afgebladerd verf, wat me opzich niet zo boeide maar had het wel gemeld via mail, krijg nu dus bij de volgende bestelling gratis t-shirt. :lol:

Bij autobandenmarkt meerdere keren bandjes besteld, goede prijs en snelle levertijden!
Rolo

Postby Texhnolith » 07 Sep 2010, 10:42

tijdje terug bij http://www.fineline-imports.nl mn whiteline arb besteld.
Goede service en zelfs op goed vertrouwen al opgestuurd voor ik betaald had!

Arb voor m'n s14 stond ook niet op de lijst maar was geeb probleem
Image
Texhnolith
Wangan Warrior

Postby Borovan » 07 Sep 2010, 12:22

autobandenmarkt vind ik wel tegenvallen kwa prijs hoor.
bandje van 265/35/18 Dunlop Sport Maxx is er 200 ik had ze voor 170p.p
en goodyear eagle f1 245/45/18 is er 223 ofzo en had ik ook voor 170p.p
bij autobanden centrum klaassen in helmond
Nissan Skyline R33 GT-R Vspec
Borovan

Postby Kevink » 07 Sep 2010, 12:42

Biesheuvel heb ik zeer goede ervaring mee, ik rijd er altijd even langs maar zeer behulpzaam en ruim assortiment.

Showoff heb ik mindere ervaringen mee, duurde allemaal heel lang en werd niet op de hoogte gehouden. Moest iedere keer zelf bellen en kreeg alleen: "het komt binnen wanneer het binnen komt" verhaal te horen. Uiteindelijk bestelling geannuleerd.

RHDJapan heb ik ook positieve ervaringen mee, HEEL VEEL lekker spul maar meestal niet goedkoop.
Kevink

Car: Subaru Impreza WRX

Postby Jayy » 08 Sep 2010, 11:27

Driftparts: Mijn S12 was afgekeurd bij de APK op de veren, een belletje naar Rob gedaan maar werd niet opgenomen, werd half uurtje later terug gebeld zodoende mijn verhaal gedaan en kreeg ik gratis een setje voorveren :D

Showandgo: Had een setje remblokken en turbopakking besteld, 2 dagen later was het binnen terwijl ik nog niet eens betaald had, tijdje daarna me motor en bak olie ververst toen ik daar was en ook nog 2 wielen meegenomen omdat me bandjes opwaren, ook dat heb ik pas later hoeven te betalen :lol:
Jayy

Postby TJ_013 » 08 Sep 2010, 18:21

TJ Tjoening @ Beun garage haaren.
voor al uw uitlaten :D

Soon: Honda Shitvic USDM met Side Pipes ofniet Jelmer :D
TJ_013

Postby Jayy » 09 Sep 2010, 00:30

Jazeker ja.
Jayy

Postby peter de beus » 23 Nov 2010, 11:19

http://www.proimport.nl

Hier kun je echt alles laten doen.

-Complete Engine rebuilds.
-Custom made onderdelen.
-Onderdelen (leverancier van alle bekende merken).

-EFI University gecertificeerd, mappen nagenoeg elke ecu!
en mapping ervaring met nagenoeg elk merk van stock tot 1000+pk drag auto's

-Dyno naast de deur.
-Track service.

ik kan er geen kwaad woord over zeggen, enorme kennis in huis en super service!
en een gezellig forum :mrgreen:
Image

Fasion for Tuners
peter de beus

Postby Texhnolith » 09 Mar 2011, 15:36

JDMAutoparts.

Klinkt leuk en service lijkt goed tot het ietsje minder loopt.
Hij leest mail slecht en als er daardoor iets mis loopt ligt het probleem volgens hem bij jou.
Dit heb ik dus gehad met mijn o-rings/injectors bij hem.

Ik rade hem dan ook aan "Mijn tip: lees je mails beter, dit zou veel gedoe voor jou en mij gescheeld hebben"
Om dan weer een mail er kort achteraan te krijgen "die tip geld ook voor jou".
Terwijl ik gewoon netjes en volledig ben geweest in mijn emails. Als hij alles goed gelezen had en overal goed op geantwoord was alles gewoon netjes verlopen denk ik.

Iig, hij is errg onprofessioneel.
Mijn ervaring over JDMAutoparts is dan ook.. eens maar nooit weer.
Ik raad mensen ook af om hier dingen te bestellen.
Image
Texhnolith
Wangan Warrior

Postby Supernova » 09 Mar 2011, 16:53

Het verhaal heeft 2 kanten natuurlijk.

Maaruh ik was opzoek naar Muteki wielmoeren en kwam uiteindelijk uit op de site van JDMautoparts. Volgens zijn website zouden de Muteki's 40 euro kosten (leek mij al een beetje goedkoop) Gemaild naar een totale prijs en ineens was het €80,-. Na wat mailen zou dat liggen aan koerswisselingen (nou 10 euro kan wel maar 40 euro is wel heel veel lijkt me)

Ook heeft ie ze niet op voorraad en hij probeerde me wel richting blauwe te pushen of andere wielmoeren die veel duurder waren. Nu maar via Ebay besteld voor 60 eurie's
Image
Supernova

Car: Nissan Silvia (S13)

Postby PeeSx » 09 Mar 2011, 16:55

heb muteki wielmoeren liggen Wes, zijn wel blauw.. heb er 50 euro voor betaald, je mag ze van mij voor 20 euro hebben ;-)

Overigens komt mijn huidige set muteki wielmoeren ook van JDMautoparts en daar is alles goed verlopen, vlotte levering ook.
Last edited by PeeSx on 09 Mar 2011, 17:05, edited 1 time in total.
Lelijk paars rothok
PeeSx

Postby Anu » 09 Mar 2011, 17:02

Mijn enige ervaring met JDM autoparts was het aanschaffen van mn velgen, en daar ben ik nog altijd heel erg blij mee :P
Anu
Wangan Warrior

Postby Supernova » 09 Mar 2011, 20:39

Gele auto, goude velgen & Blauwe wielmoeren? Nee dat gaat hem echt niet worden :P + Ik dacht dat je die wielmoeren zelf nog nodig had. Anyway, bij JDMautoparts niet op voorraad dus nu zwarte besteld op ebay :)
Image
Supernova

Car: Nissan Silvia (S13)

Return to Performance tuning