Glasvezel repareren - Supplies

And this is the place to discuss exterior related things. Be it BGW's or where to place your stickers.

Postby Opgedronken » 27 Aug 2012, 18:27

Ik zit te denken om een beschadigde (zeldzame en dure) glasvezel bumper voor m'n miata te halen.
In het verleden heb ik mijn vader vaker geholpen zijn kuipen van de motor te fixen, dus het hoe en wat kan ik me nog wel enigszins herinneren.
Het enige waar ik een beetje tegenaan hik is het halen van de benodigde spullen om het klusje te klaren.
Ik heb natuurlijk het liefste dat het een beetje een duurzame reparatie wordt, dus wil bijvoorbeeld geen rotzooi filler gaan gebruiken.

Wie heeft er wat goeie tips voor het aanschaffen van dergelijke supplies?
Ik weet dat er bij de automaterialenzaak vaker ditsoort repair kitjes te koop zijn, maar ik weet zeker dat dit overpriced is.

Thanks!
Opgedronken

Postby bob. » 27 Aug 2012, 18:58

bob.

Postby Opgedronken » 27 Aug 2012, 19:24

Kijk daar heb ik nog 's wat aan, dank!
Opgedronken

Postby Opgedronken » 27 Aug 2012, 19:55

Na ff op die site browsen kom ik erachter dat de hoeveelheden veel te massaal zijn voor wat ik in gedachten heb :P.
Toch maar ff verder zoeken.
Opgedronken

Postby Benn30 » 27 Aug 2012, 20:07

Nurburgring count: 1
Benn30

Postby Robin260z » 29 Aug 2012, 18:45

Kitje kopen bij de bouwmarkt van Alabastine. Werkt erg goed! En niet heel duur
Robin260z

Postby Opgedronken » 29 Aug 2012, 19:08

Hmm die vind ik dus wel relatief duur, aangezien ik toch aardig wat moet vezelen en harsen om die bumper helemaal goed te krijgen.
Ik bestel denk ik bij die Polyshop.nl een kilo hars en een zooi van die chopped strands, dan gaat 't wel goed komen.
Nu alleen nog een goede plamuur vinden die niet na een jaar los begint te barsten :P.
Opgedronken

Return to Exterior