- jeroentje.nl
- Bop
- 329
- 16 Mar 2013, 15:05
- Car: Mazda Miata (NA)
- Scoobymaniac
- 138
- 01 Dec 2012, 09:57
- Car: Subaru Impreza WRX
- jeroentje.nl
- 13
- 16 Sep 2010, 14:50
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- jeroentje.nl
- 13
- 16 Sep 2010, 14:50
Na een aantal weken hard werken hebben we het voor elkaar.
Binnen ons pand hebben we een compleet ingerichte dyno ruimte met een Dynostar dyno.
Mogelijkheden die we nu in huis kunnen bieden zijn: vermogensmetingen, diagnose en afstellen van diverse auto's
Het was veel werk en we zijn nog niet helemaal klaar omdat je alles pas naar wens kan maken vanaf het moment dat de eerste auto er op staat.
Graag wil ik een aantal mensen bedanken voor hun inzet: Aldert, Mark, Hans, Gijs, Twan, Robert en alle andere die ik vergeet.
Hier het resultaat:

Binnen ons pand hebben we een compleet ingerichte dyno ruimte met een Dynostar dyno.
Mogelijkheden die we nu in huis kunnen bieden zijn: vermogensmetingen, diagnose en afstellen van diverse auto's
Het was veel werk en we zijn nog niet helemaal klaar omdat je alles pas naar wens kan maken vanaf het moment dat de eerste auto er op staat.
Graag wil ik een aantal mensen bedanken voor hun inzet: Aldert, Mark, Hans, Gijs, Twan, Robert en alle andere die ik vergeet.
Hier het resultaat:

Ziet er mooi uit, wat zou een simpele vermogensrun kosten ongeveer? RWD, <200pk, 900kg auto?
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."
Mooi! Dat was vast een flinke investering. Kan er helaas geen gebruik van maken (AWD).
prijzen ben ik nog mee bezig,
Nu hanteer ik voor een simpele vermogensmeting (3 runs) 75 euro ter introductie.
Dit geld in december.
Nu hanteer ik voor een simpele vermogensmeting (3 runs) 75 euro ter introductie.
Dit geld in december.
Ziet er goed uit jeroen. Is de slang wel bestendigd tegen uitlaat brandjes?

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Nooe. Met een dieseltje ging het nog goed maar met de s13 was het bij de eerste run bekeken.
Maar weer iets anders zoeken.
Maar weer iets anders zoeken.