Let´s see your Garage

Anything is fine as long as its off-topic.
skyrider
Wangan Warrior
327
phpbb3styles ©
16 Feb 2013, 21:40
Car: Nissan Skyline GTST (R33)

Post by skyrider »

#LIKE A BOSS
Ik heb zojuist mijn nieuwe garage afgemaakt....dus nu ben ik benieuwd wat jullie allemaal hebben... misschien krijg ik nog een paar extra ideen 8-) ;)

Image
Image
Image
Image
Image
Life´s too short to drive boring cars!
Image

Bop
329
16 Mar 2013, 15:05
Car: Mazda Miata (NA)

Post by Bop »

Image

Ik zal wel eens een goeie foto maken wanneer t ingericht is enzo ;)
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."

The Doctor
541
14 Mar 2010, 23:40

Post by The Doctor »

hadden we dit topic niet al ergens hier?

In ieder geval, hier is het hok dat ik deel met 4 andere vrienden van me, 200m2

Image

Image

Image

Stefan
131
17 May 2011, 22:53

Post by Stefan »

Bop wrote:Image

Ik zal wel eens een goeie foto maken wanneer t ingericht is enzo ;)
Nu nog leeg met een verse vloer laag:
Image

Tienus
28
02 Mar 2014, 15:00
Car: Toyota Glanza

Post by Tienus »

Mooie plek Stephan :-)

Gr Tienus

Opgedronken
1767
16 Dec 2011, 16:28

Post by Opgedronken »

Wat heb je daar precies op de vloer gelegd? Ik "moet" mijn nieuwe garage ook nog een beetje verbouwen/inrichten, dus ben op zoek naar inspiratie :P.

Image

Stefan
131

Post by Stefan »

Image

Dat ligt erop de vloer :) alleen geen dark grey.

Opgedronken
1767

Post by Opgedronken »

Ah ok, daar heb ik dus de afgelopen dagen een blik van leeg gestreken over de houten vloer :P.
Voor de garage zat ik te denken om er gewoon een laag epoxyhars in te gieten.

Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Epoxy lijkt goedkoop en makkelijk, maar dat valt vies tegen. Ik heb mijn woonkamer en gang er mee ingesmeerd (ca. 75 m2), maar om het goed te doen en mooi strak te krijgen word het stiekem duur en arbeidsintensief. Eigenlijk moet je de vloer eerst helemaal egaliseren om te zorgen dat de ondergrond al mooi glad en "dicht" is, zodat de epoxylaag niet in het cement kan trekken/lopen. In scheuren en miniscule gaatjes kan de epoxy eindeloos weg trekken. Na de egaline moet je een epoxy primer smeren en daarna eigenlijk nog een transparante epoxy laag om het nóg gladder te maken en dán pas komt de epoxy kleur.

Bop
329

Post by Bop »

Remy die verf die wij hebben is echt ideaal spul, met de eerste laag smeer je het beton dicht(het zal niet langer drinken), de lagen daarna is om de kleur egaal te krijgen. Smeert makkelijk uit, dekt extreem goed en met 110 euro voor 20l is t ook nog eens vrij goedkoop ;)
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."

Kapitein Iglo
7919

Post by Kapitein Iglo »

Welk spul is dat dan precies? Want ik zoek ook nog iets om mijn garagevloer mee te bewerken en dat mag niet te veel kosten :)

Bop
329

Post by Bop »

Precies die van Stefan's foto maar dan in in een lichtere kleur grijs. Stefan had m op Marktplaats gevonden, KLIK. Genoeg om 3 lagen op 50m2 te smeren en ik zou de vloer niet bepaald egaal noemen :assrape:

Kapitein Iglo
7919

Post by Kapitein Iglo »

Kijk eens aan, een van die kleuren (RAL7005, muisgrijs) is precies de kleur van de rest van het huis :)

Anu
Wangan Warrior
6035
19 May 2009, 19:19

Post by Anu »

Mja, daar moet ik ook ooit nog eens aan gaan beginnen, heb de garage nu een beetje hals over kop ingericht wegens de brand bij mn vorige box, en die moest snel leeg :), eerst maar eens de rest van het huis afmaken.
Image
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Opgedronken
1767

Post by Opgedronken »

Dat spul is wel ideaal ja! Epoxy wordt wel een dure onderneming inderdaad.
PU is misschien iets minder duurzaam, maar voor een paar euro gooi je er weer een verse laag overheen :P.

Bop
329

Post by Bop »

Kapitein Iglo wrote:Kijk eens aan, een van die kleuren (RAL7005, muisgrijs) is precies de kleur van de rest van het huis :)
Die hebben wij ook op de vloer, icm. witte muren en plafond lijkt te ruimte véél groter dan 10x5x2,20 :)

Stefan
131

Post by Stefan »

Bop wrote:
Kapitein Iglo wrote:Kijk eens aan, een van die kleuren (RAL7005, muisgrijs) is precies de kleur van de rest van het huis :)
Die hebben wij ook op de vloer, icm. witte muren en plafond lijkt te ruimte véél groter dan 10x5x2,20 :)
Bop toch... wij hebben geen muisgrijs.. maar ral 7038.

Bop
329

Post by Bop »

:oops: :assrape:

Nivek
Wangan Warrior
2898
31 Aug 2010, 17:41
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Nivek »

Image
Image

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)

Opgedronken
1767

Post by Opgedronken »

Voor het geval je eerst ff wat donuts wil draaien voor je naar huis gaat zeker :P.

Post Reply