- Leander
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- Patrick
- Gionnie
- 291
- 22 Oct 2012, 20:55
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- Suburuuh
- 1286
- 28 Mar 2012, 21:28
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
nou, een dacia is voor het grootste gedeelte gewoon nissan, dus zo vreemd is dat nog niet 
of deze: is ook voor de helft nissan (vr38)
Link
De fabrieks duster schijnt nog een best goede 4wd te zijn (itt andere modellen) en ziet er niet eens zo verkeerd uit

of deze: is ook voor de helft nissan (vr38)
Link
De fabrieks duster schijnt nog een best goede 4wd te zijn (itt andere modellen) en ziet er niet eens zo verkeerd uit
En Nissan is weer van Renault, misschien dat ik Renault daarom ook zo gaaf vind... Het lijkt opeens allemaal duidelijk te worden
.

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Gejat van Freek op facebook
, maar mag hier wat mij betreft ook tussenstaan, vooral vanaf 1:30 (andere specs) klinktie gaaf 
Link

Link

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Ik zie anders best veel bochten in dat filmpje 
Ik vind het juist vet om eens een s13 te zien die niet gedrift word, Albert Kloks S13 is nog zo'n mooi voorbeeld van zo'n S13, toch ook best een goeie basis voor een gripbeest

Ik vind het juist vet om eens een s13 te zien die niet gedrift word, Albert Kloks S13 is nog zo'n mooi voorbeeld van zo'n S13, toch ook best een goeie basis voor een gripbeest

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
dat bovenste filmpje van kev is wel gaaf !
mooi hoe je die fuelcut kunt zien bij 't schakelen
mooi hoe je die fuelcut kunt zien bij 't schakelen

Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Ik vind ze allebei verdomd gaaf!

I have champagne tastes but only a beer budget.
Eerst Noud z'n hok en dan Kevin z'n hok. Geen filmpje die kan vastleggen hoe het voelde maar wij werden uit elkaar getrokken in de cabrio hahah
Geluid lekker hard zetten!
Link

Link
ik zie deze post nu pas hahahaha

Had ik al is ergens gepost

Daar is een cabriolet nu ook voor, genieten van andere dingen dan de natuur om je heenRens wrote:Eerst Noud z'n hok en dan Kevin z'n hok. Geen filmpje die kan vastleggen hoe het voelde maar wij werden uit elkaar getrokken in de cabrio hahahGeluid lekker hard zetten!
Link

World Rally Blue BugEye MY01, CRASHED it, NO rebuild and now in a RED Ford S-Max 2.5Turbo Daily Family Racer!.
Oef dat klinkt erg fijn