- phyxsius
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
- phyxsius
- 232
- 04 Jun 2012, 20:49
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Bop
- 329
- 16 Mar 2013, 15:05
- Car: Mazda Miata (NA)
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Bop
- 329
- 16 Mar 2013, 15:05
- Car: Mazda Miata (NA)
- Leander
- 892
- Daveizz
- 128
- 26 Jan 2012, 10:33
- Car: Nissan Silvia (S15)
- Leander
- 892
- Leander
- 892
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Leander
- 892
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Leander
- 892
- Suburuuh
- 1286
- 28 Mar 2012, 21:28
- Leander
- 892
Zon gt86 lijkt me echt een heerlijke auto om gewoon dagelijks mee te rijden.
Niks geks of iets, leuke velgjes en lekker cruisen
Niks geks of iets, leuke velgjes en lekker cruisen
Je kan nu wel heel populair gaan zitten doen met je foto's uit Japan en dit en dat. Maar jij hebt onze Oosterhout-meet gemist!
Ja, ik ben jaloers -_-
.
Ja, ik ben jaloers -_-

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Die TRD is wel echt rete stug geveerd. Voor daily liever een normale GT86 danphyxsius wrote:Zon gt86 lijkt me echt een heerlijke auto om gewoon dagelijks mee te rijden.

'90 Mazda Bro-adster
Haha je weet zeker niet wat mn huidige daily is? De haai-micra. Ding is bizar verlaagd en 0 demping

Ik heb in zo'n TRD GT86 gereden en het rijdt wel heel erg fijn, remmen zijn dikke prima, waar ik niet aan kon wennen (maar dat hebben alle moderne hokken) is de gigantische dode hoek over je schouder. Daar verdwijnt gewoon een Airbus A380 in.
Echt retestug vond ik hem niet, maar of die TRD set echt meerwaarde heeft op straat betwijfel ik
Echt retestug vond ik hem niet, maar of die TRD set echt meerwaarde heeft op straat betwijfel ik

Ik zou idd ook graag een GT86 dailyen, lijken me echt retechille auto's.
Oja, die JGTC SC430 is echt de shit!
Oja, die JGTC SC430 is echt de shit!
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."
すみません ナウデーさんNoud wrote:Je kan nu wel heel populair gaan zitten doen met je foto's uit Japan en dit en dat. Maar jij hebt onze Oosterhout-meet gemist!
Ja, ik ben jaloers -_-.

Dus,om het even goed te maken: Wangan bitches

-
Tatsumi Dai, van onderen

-

Was naar Tokyo MotorShow geweest, fotos kun je ook allemaal online vinden lijkt me zo

-

-
Gozer aapt mij na!

-

-

-

-

-
Mugen civic, rx8 en r33 gtr in een foto..

-

-
eunos cosmo!

En the venue

Afgelopen week ook naar toyota megaweb geweest, ook in Odaiba
Er was een classic show, lambo vs. ferrari en de megaweb itself
album: http://s1097.photobucket.com/user/leand ... %20megaweb" onclick="window.open(this.href);return false;
my pick

Buiten was een show aan de gaan, driftcar, elektrische en offroad, ging er behoorlijk aan toe:

En ook ene anime aangekleede carmeet

Hahahah, het is je vergeven!Leander wrote: すみません ナウデーさん![]()
Vette update overigens

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Ja Ja Ja die Cosmo 110S is zo cool!
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."
haha, welke van de twee?
Dit weekend naar fuji q highland geweest, met de meest idiote en awesome achtbanen ooit!
en fuji-san gespot, again, met sneeuw!

-

En vrijdag had ik ook een gt86 gehuurd! Wat een geweldige wagen, 100% genieten, todat ik de spiegel ervan af reed tegen een bus
Gelukkig was het maar een spiegel, en zowel de buschaffeur als de politie, ja de politie komt opdagen voor een kapotte spiegel, hebben me perfect geholpen bij het invullen van alle papieren en het contact met de rentalcompany, zonder enig oordeel what so ever. En uiteindelijk is het weer een unieke ervaring en heb ik achter in de politiewagen mogen zitten om terug te gaan naar het politiebureau, want de gt86 wilde niet meer starten om een of andere reden >.<
En het rijden in Japan is eigenlijk supergoed te doen, je moet wel even wennen aan het rijden aan de verkeerde kant, maar de kunst is om daar niet te veel bij na te denken. Ontzettend goede chauffeurs die je fouten opvangen, waar je wel echt moet opletten zijn de autos en busjes die overal op linkerbaan staan geparkeerd, en ieder moment kunnen invoegen, of parkeren. Of zo breed staan dat je eigenlijk moet uitwijken over de middellijn...
Als je op de doorgaande, 3 baans wegen in Tokyo blijft is het allemaal wel verrassend goed te doen. Navigeren is nog wel ontzettend lastig, dus ik zou zeggen zorg voor een Engelse navigatie.

-

Dit weekend naar fuji q highland geweest, met de meest idiote en awesome achtbanen ooit!
en fuji-san gespot, again, met sneeuw!

-

En vrijdag had ik ook een gt86 gehuurd! Wat een geweldige wagen, 100% genieten, todat ik de spiegel ervan af reed tegen een bus

Gelukkig was het maar een spiegel, en zowel de buschaffeur als de politie, ja de politie komt opdagen voor een kapotte spiegel, hebben me perfect geholpen bij het invullen van alle papieren en het contact met de rentalcompany, zonder enig oordeel what so ever. En uiteindelijk is het weer een unieke ervaring en heb ik achter in de politiewagen mogen zitten om terug te gaan naar het politiebureau, want de gt86 wilde niet meer starten om een of andere reden >.<
En het rijden in Japan is eigenlijk supergoed te doen, je moet wel even wennen aan het rijden aan de verkeerde kant, maar de kunst is om daar niet te veel bij na te denken. Ontzettend goede chauffeurs die je fouten opvangen, waar je wel echt moet opletten zijn de autos en busjes die overal op linkerbaan staan geparkeerd, en ieder moment kunnen invoegen, of parkeren. Of zo breed staan dat je eigenlijk moet uitwijken over de middellijn...
Als je op de doorgaande, 3 baans wegen in Tokyo blijft is het allemaal wel verrassend goed te doen. Navigeren is nog wel ontzettend lastig, dus ik zou zeggen zorg voor een Engelse navigatie.

-

Vreselijk gaaf om dit allemaal te mogen lezen en de plaatjes te kunnen zien.
Nog gaver voor jou om dit mee te maken en gewoon te doen in je leven, vette shit hoor Leander
Nog gaver voor jou om dit mee te maken en gewoon te doen in je leven, vette shit hoor Leander
deze shit is goedkoop, zuur, maar wel een vitamine bom!

Heb een rotary tuner gevonden in Asaka, das is het volgende stadje vanuit Shiki
album: http://s1097.photobucket.com/user/leand ... deshow/rx7" onclick="window.open(this.href);return false;
wat picks:

-

wat een auto land

Heb een rotary tuner gevonden in Asaka, das is het volgende stadje vanuit Shiki
album: http://s1097.photobucket.com/user/leand ... deshow/rx7" onclick="window.open(this.href);return false;
wat picks:

-

wat een auto land

Dusss, gisteren naar TAS geweest, echt geweldig om al die autos te zien die je normaal alleen maar van plaatsjes kent. LB, re-amemiya, topsecret, ben sopra etc etc. Niet zo heel veel fotos geschoten. Het was zo druk en de verlichting in de hal maakt het ook niet makkelijker. Wel grappig om te zien hoe de japanners als idioten om de booth babes verzamelen om daarvan foto's te kunnen maken
en sommige autos zijn zo extreem en abnormaal, bijv een supra met een 1uz en bmw m6 verlichting rondom, en een gestoorde ICE en led strips door heel de auto heen, of een lexus op van die gigantische wielen a la de ghetto in de states
er was ook een een d1 kick off event
Link
en toen ik terug ging naar het station zomaar een lfa in het wild gespot :O
Link
meer foto's volgen nog hoop ik
en ook nog wat kleinen spullen gescoord, re-amemiya raamsticker en rad cap en een stickervel van team orange!

er was ook een een d1 kick off event
Link
en toen ik terug ging naar het station zomaar een lfa in het wild gespot :O
Link
meer foto's volgen nog hoop ik

en ook nog wat kleinen spullen gescoord, re-amemiya raamsticker en rad cap en een stickervel van team orange!

Kun je die splitter voor mijn niet ff stelen?

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
dan neem ik de rest wat aan die splitter zit ook maar meteen mee

Dat mag je zelf houden dan, deal?

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
haha, dan heb ik tenminste al wel een v-mount in mijn fc liggen
obligatory ramen post. Dit is echt het voedsel der goden, vergeet die instant ramen/ cup noodles crap. Ongelooflijk hoe veel dat verschilt.

obligatory ramen post. Dit is echt het voedsel der goden, vergeet die instant ramen/ cup noodles crap. Ongelooflijk hoe veel dat verschilt.

Journey of a lifetime! Dat verhaal over die spiegel, dat je het maar hebt gedaan. Even rondrijden daar! 
Hoog wow-factor hoor.

Hoog wow-factor hoor.
World Rally Blue BugEye MY01, CRASHED it, NO rebuild and now in a RED Ford S-Max 2.5Turbo Daily Family Racer!.
dank je Gerben, als ik dit ooit zal vergeten, nah, dan weet ik het ook niet meer
laatste post voordat ik zaterdag terugvlieg

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

en toen sneeuwde het! nadat het gisteren 18 graden, lekker t-shirt weer was. Tokyo....

-

-

en nog een album van Mugen headquarters
http://imgur.com/a/38bMq
Shibuya Crossing!
Link

laatste post voordat ik zaterdag terugvlieg

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

en toen sneeuwde het! nadat het gisteren 18 graden, lekker t-shirt weer was. Tokyo....

-

-

en nog een album van Mugen headquarters
http://imgur.com/a/38bMq
Shibuya Crossing!
Link
Last edited by Leander on 04 Feb 2014, 15:44, edited 1 time in total.