- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Borovan
- 422
- 17 May 2010, 21:07
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Skippy
- Wangan Warrior
- Ruud
- 2173
- 31 Jul 2010, 19:02
- Skippy
- Wangan Warrior
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Borovan
- 422
- Furby
- 469
- 18 Mar 2010, 20:31
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Borovan
- 422
John, jij gaat nog een keer ten onder aan die Energy drink man
!
Ik heb gordijnen + rolgordijnen gekocht

Ik heb gordijnen + rolgordijnen gekocht

rolgordijnen/kattebak/voerbakjes/kattevoer/krabpaal/2 poesjes Nismo (van vriendin) en Blitz (van mij)
Last edited by Borovan on 11 Oct 2010, 09:29, edited 1 time in total.
Nissan Skyline R33 GT-R Vspec
Avond eten voor mezelf en een fototijdschrift....
niet veel speciaals dus
niet veel speciaals dus

Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
Blitz! Lol! 
Doe eens een paar foto's schieten Borovan. Wij hebben sinds kort ook twee kittens.
(Yoshi en Daisy.)

Doe eens een paar foto's schieten Borovan. Wij hebben sinds kort ook twee kittens.

Heb me deze week:
Vitrine kast, een echte ikea
En wat er in komt te staan:
R32 GTR AUTOart 1/18
R33 GTR AUTOart 1/18
R34 GTR AUTOart 1/18
AUTOart display.
Vitrine kast, een echte ikea

En wat er in komt te staan:
R32 GTR AUTOart 1/18
R33 GTR AUTOart 1/18
R34 GTR AUTOart 1/18
AUTOart display.
Nou het is wel handig, maar om een koelkast gaaf te noemen.. nee dat is het net niet.

Hahahah geweldig ditSkippy wrote:Nou het is wel handig, maar om een koelkast gaaf te noemen.. nee dat is het net niet.

Mijn reactie was eigenlijk op Ruud, maar ik poste en kreeg geen melding dat er tegelijk ook al iets was gepost, hehe
Maar om dan op jou te reageren, als de oude gaar is, is een nieuwe wel handig inderdaad.

Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
zal morgen even telefoon gebruiken als router om te kunnen internetten met een whooping 1mbps lol. vorige bewoners hadden betaalachterstand bij upc dus moet contract opsturen voordat ze aanvraag weer in behandeling word genomen. en wat fotos posten die met gsm zijn genomen. marktplaats stond dat ze 8/9 weken waren maar zijn vandaag bij dierenarts geweest en die zegt 4/5 weken dus zit nog wel wat extra zorg aan, maar dat is niet erg lijkt op zich wel goed te gaan met ze. alleen even kijken of we iets tegen vorige baasje kunnen doen. en tja blitz hehe kon niks verzinnen en is ee. vrouwtje anders was het garrett geweest voor een mannetje dus ging ik spec list van me skyline langs en zag blitz van me dumpvalve dus vandaar hehe
Tof, mijn poes heet KoopaSkippy wrote:Wij hebben sinds kort ook twee kittens.(Yoshi en Daisy.)

Benzine

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
hier een paar foto's.
De kitten met de puntige streep op zijn hoofd is Sheela en die met de rechthoekige is Blitz

De kitten met de puntige streep op zijn hoofd is Sheela en die met de rechthoekige is Blitz