- Kapitein Iglo
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
Ik zoek een nieuwe koppeling voor een 4G63 (2.0 non-turbo Lancer uit 2006) zonder daar een tweede hypotheek voor af te moeten sluiten. Nu is het vervelende dat als je op internet zoekt op "Lancer" en "4G63" dat je dus alleen maar hits krijgt voor de EVO. En ik zoek dus een complete koppelingsset voor een non-turbo. Een gewone suffe Lancer voor ouwe mensen.
Wie weet of de koppelingen voor een EVO gelijk zijn aan een niet-EVO? En ik heb ook ergens gelezen (zonder bevestiging) dat een EJ20 koppeling (subaru impreza 2.0) zou passen op een EVO. Kan iemand dat bevestigen?
Wie weet of de koppelingen voor een EVO gelijk zijn aan een niet-EVO? En ik heb ook ergens gelezen (zonder bevestiging) dat een EJ20 koppeling (subaru impreza 2.0) zou passen op een EVO. Kan iemand dat bevestigen?
Ik kan je geen bevestiging geven, maar je zou een telefoontje kunnen doen naar van Hoof uit Wintelre. Die zouden het kunnen weten. Anders heb je nog als optie het lancerregister.com. Voornamelijk EVO gerelateerd, maar misschien is er ook wat te vinden hierover.
Nurburgring count: 1
even bij bv http://www.misterauto.nl" onclick="window.open(this.href);return false; op kenteken zoeken
Brezan zou ook kunnen kijken (ook op kenteken)
Brezan zou ook kunnen kijken (ook op kenteken)
Nissan 200SX - S13 - CA18DET