Stralen omg roermond ?

Discuss technical things regarding normal car parts etc here.
Capo
649
phpbb3styles ©
12 Jun 2009, 12:59

Post by Capo »

Gezien er veel mensen uit omgeving roermond zitten hier ;) Ik wil alle draag armen laten stralen voordat ik ze ga spuiten en voorzien van nieuwe rubbers en dergelijke.

Iemand ervaring met een straal bedrijf ?

Ik werk in Eindhoven dus Eindhoven is evt. ook nog een optie.

Zoals te zien, redelijk nodig :)
Image

Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

Ik weet niet of je hier iets aan hebt; maar als je zoiets vaker zou willen doen is het wellicht verstandig om hier zelf in te investeren. Joep hier op het forum heeft ook een eigen zandstraal box en dat werkt supergoed. Ik geloof dat de kosten voor zo'n setje rond de 200 euro beginnen en daar kun je dingen als draagarmen wel in kwijt als ik het me goed herinner.

Offtopic - Dat zijn geile banden :D.
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

Sco0p
851
30 May 2009, 20:00

Post by Sco0p »

dat klopt inderdaad, je hebt echter wel een goede (grote) compressor nodig, maar dan loont het zich wel!

Zo zag mijn fuse er na het stralen uit:
Image

En met een btje lak is het dan als nieuw:
Image

en dit is de kast die ik heb:
Image

en die koop je hier voor maar 134euro!:
http://www.datona.nl/straalcabine-48.html" onclick="window.open(this.href);return false;

offtopic, die ophanging is nog geiler dan de band! wat voor auto is dat???
Image

Patrick
4731
26 Aug 2009, 17:41

Post by Patrick »

Ik weet niet hoeveel haast je er mee hebt, maar je zou ze eventueel via noud ofzo naar mij kunnen doorspelen en dan wil ik het wel doen.
Nürburgring count: 20

Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.

Capo
649

Post by Capo »

He noud, zo is het maar net. Ik ben wel allerlei dingen aan het kopen, volgende is een pers machine om o.a. Lagers te kunnen persen. Maar zandstralen hoef ik niet zovaak te doen , draag armen nu en in de winter keer subframe achter, rest is alminium en polyesther. Engelse meuk he ;) misschien toch es over nadenken om maar te kopen , laten doen kost ook weer wat en dan heb je nog geen apparatuur :p

Patrick, tof aanbod. Er is niet echt haast maar wil het wel op korte termijn gedaan hebben. Lotus staat al 6 maanden stil ofzo, moet met paar weken gespoten zijn en rijden.

ScoOp : heb je ook before foto's ? :D

Benn30
658
02 Nov 2010, 22:16

Post by Benn30 »

Deze kunnen ook stralen en redelijk dichtbij. Weet alleen geen prijs. Moet mijn velgen er ook eens heen brengen.

Rutten Metaal Finishing
Aan de Zwarte Hond 5
5932 AB Tegelen
Nurburgring count: 1

Sco0p
851
30 May 2009, 20:00

Post by Sco0p »

niet specifiek van dat stuk, maar het zag er als volgt uit:

Image
Image

irreeL
361
08 Oct 2010, 19:10

Post by irreeL »

Vriend van me heeft ook zoon dergelijke straalcabine thuis, en die levert gewoon echt ontzettend goed resultaat af :> dus dat soort apparatuur is zeker de moeite waard om in te investeren

Vincent_R
Wangan Warrior
5498
19 Oct 2009, 09:05

Post by Vincent_R »

Ik heb het stralen zelf bij mijn oom gedaan, DIe heeft een redelijke kast staan en een behoorlijke compressor en heb mezelf er goed mee vermaakt + goed resultaat! :)
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!

Capo
649

Post by Capo »

Ja resultaten kunnen erg goed zijn. 1 draagarm zal ik moeten vervangen vermoed ik.

Maar Late reactie. Vrienden van me hebben dat spul ook staan op hn bedrijf maar wilde ze niet lastig vallen nu ivm de enorme drukte die ze ervaren nu. Maar kreeg op m'n kloten toen het er spraken kwam.

Gezien ombouw project al uitloopt en ik dit jaar nog wat circuit wil rijden doe ik het maar in de pekel periode.....

Thanks nogmaals

Post Reply