- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- merijndj
- 855
- 24 Jul 2009, 21:53
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
en toen kocht freek een branstof filter,
freek verving de oude voor de nieuwe,
freek liep een hernia op doordat er plotseling weer 300 paardjes onder z'n rechtervoet zaten.....
ik voel me ergens een beetje dom,
aan de andere kant ben ik heel blij dat het slechts een brandstof filtertje was
freek verving de oude voor de nieuwe,
freek liep een hernia op doordat er plotseling weer 300 paardjes onder z'n rechtervoet zaten.....
ik voel me ergens een beetje dom,
aan de andere kant ben ik heel blij dat het slechts een brandstof filtertje was

Nürburgring count: 2

Dat kan natuurlijk ook nog idd, ik vervang het brandstof filter elk jaar gewoon, nieuw filtertje is goedkoper dan nieuw blok ivm arm lopen.
@freek: trek je brandstof tank nog eens open (eerst leeg rijden) en kijk er eens in rond (ik heb hiervoor mijn telefoon camera gepakt).
Even controleren dat er geen troep in zit waardoor je filter snel verstopt raakt.
@freek: trek je brandstof tank nog eens open (eerst leeg rijden) en kijk er eens in rond (ik heb hiervoor mijn telefoon camera gepakt).
Even controleren dat er geen troep in zit waardoor je filter snel verstopt raakt.
Nissan 200SX - S13 - CA18DET
bedankt voor het mee denken in ieder geval! 
@merijndj: de auto gaat van de winter uit elkaar, mooie gelegenheid om dat inderdaad eens te doen dan!

@merijndj: de auto gaat van de winter uit elkaar, mooie gelegenheid om dat inderdaad eens te doen dan!
Nürburgring count: 2

of, haal volgende keer een transparant filter, die heben ze in dezelfde maat als een sx filter. dan zie je wat er uit je tank komt en wanneer je je filter vervangen moet
Mooi dat het opgelost is, en geen reden om je dom te voelen lijkt me, je hebt het probleem toch zelf gevonden?

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."