- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- Timmeh
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- bob.
- 1340
- 29 Mar 2010, 11:08
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Wessel12
- 23
- 02 Jun 2012, 14:40
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Opgedronken
- 1767
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- Opgedronken
- 1767
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- sd075
- 129
- 17 Oct 2011, 17:28
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
Deel uit elkaar? Om het blok te fixen of zijn er rigoureuze plannen met de Supra?

het blok moet eruit om de oliepomp te vervangen, dus dan pak ik het meteen goed aan

banana race car!
zandvoort counts: 3
zandvoort counts: 3
Na een lange dag en beetje hulp van paps heb ik het interieur nu geschuurd, althans, de filler. En dan heb ik van het voorste deel niet al te veel werk van gemaakt...
Zo nog even aan de gang met de motorruim en dan morge maar weer schoonmaken en ontvetten voor het vervolg daar weer op
Zo nog even aan de gang met de motorruim en dan morge maar weer schoonmaken en ontvetten voor het vervolg daar weer op

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Vrijdagmiddag hebben Vincent en ik een beetje zitten beunen aan m'n velgjes die onder de miata moeten komen. Het resultaat mag er zijn. Het is nog niet helemaal klaar maar het begint behoorlijk ergens op te lijken
De harten van de velgen laat ik denk ik stralen en komen dan in een kleurtje.
Voor:

Na:

Voor:

Na:

Tip van flip. Laat ze eerst stralen en ga daarna pas polijsten.
Verder ben je lekker bezig
Verder ben je lekker bezig

Denk nieteens dat ik ze polijst. Hart stralen, kleurtje erop, lip nog even met van die metaalpoets doen en dan vind ik het prima. Je ziet het niet echt op de foto maar ze glimmen al best wel

Ik heb nog geen idee wat voor kleur. In elk geval geen goud, roze of fluorkleuren.
In originele staat herstellen dan maar? Dat vind ik bij deze velgen altijd wel sjiek staan.
Kan je misschien de stappen posten van wat je precies hebt gedaan?Rens wrote:Denk nieteens dat ik ze polijst. Hart stralen, kleurtje erop, lip nog even met van die metaalpoets doen en dan vind ik het prima. Je ziet het niet echt op de foto maar ze glimmen al best wel
Ziet er goed uit! (mijne hebben ook weer aandacht nodig)
We hebben ze eerst met van dat ruwe schuurwol(weet niet precies hoe het heet) geschuurd, daarna nat 600, toen 1200 nat. Ligt eraan hoe diep krasjes enzo zijn maar er kan al heel veel weg met dat ruwe schuurspul en 600 en wordt daarna al best mooi glanzend met korrel 1200. Maar mijn velgjes zijn er lang niet zo slecht aan toe als dat ik dacht gelukkig dus

Dat heet 'Scotch Brite' 
Na het waterproof schuren met 1200 zijn ze gepoetst met staal/alu pots.
Toen waren ze eigelijk al best mooi!

Na het waterproof schuren met 1200 zijn ze gepoetst met staal/alu pots.
Toen waren ze eigelijk al best mooi!
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
Ik vind ze hoe je ze nu hebt best wel mooi, dat is voor deze velgen denk ik authentieker dan echt mirror polished.
Ja dat wil ik ook niet. Ik vond het al prima na het waterproof schuuren met 600 :p
misschien kun je ze zelfs wel met blanke lak spuiten als je ze niet polijst, dan hoef je ook nog eens niet aan de gang te blijven
.

Rens, kom anders maar eens langs met die velgjes, dan ga ik ff met mijn polijst setje en boormachine aan de gang dan kun je gewoon je haar erin doen! Heb toch nog zat van die polijst pasta

Grill die uit elkaar gedonderd was weer gefixed door middel van Plastic Solderen. Werkt goed

Voorbereidende werkzaamheden aan mn 2e kleppendeksel (opgewaardeerd carter ontluchting/ventilatie).

OEM Glanza prefacelift amber corners, vind ik persoonlijk mooier dan de standaard facelift units.

OEM Glanza prefacelift amber corners, vind ik persoonlijk mooier dan de standaard facelift units.

gister nog wat interieur er uit en alle stickers er afgehaald....weight reducing