- Skippy
- Wangan Warrior
- Kapitein Iglo
- Kay
- Wangan Warrior
- PU.
- 177
- 09 Nov 2010, 21:10
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Skippy
- Wangan Warrior
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Skippy
- Wangan Warrior
De vader van m'n vrouw heeft een Toyota Carina 1.8. De injector van cilinder 1 is kapot, de Toyota garage vraagt €402 om deze te vervangen. Belachelijk veel vind ik.
Bij Heuts kost één injector €215, maar dat is ook tyfus veel geld voor één injector toch? Of is dat een normale prijs..?
Waar zou ik anders zo'n injector kunnen kopen?
Bij Heuts kost één injector €215, maar dat is ook tyfus veel geld voor één injector toch? Of is dat een normale prijs..?
Waar zou ik anders zo'n injector kunnen kopen?
Tweedehands kopen voor een paar euro, laten reinigen en effe monteren.
Ik heb alleen geen idee wat voor injectoren er in gaan, maar dat kan vast een toyofiel hier wel vertellen.
Ik heb alleen geen idee wat voor injectoren er in gaan, maar dat kan vast een toyofiel hier wel vertellen.
Lijkt inderdaad veel geld voor een injector,
Je zou eens kunnen zoeken op rockauto.com , ik kan em zo snel niet vinden, maar er zijn misschien ook wel andere auto's met dezelfde motor/injectoren. Als ik het goed heb, ligt er een 7A-FE in?
En anders wat johan zegt, op de sloop halen, laten reinigen, nieuwe ringetjes erop, en gaan met die banaan.
Je zou eens kunnen zoeken op rockauto.com , ik kan em zo snel niet vinden, maar er zijn misschien ook wel andere auto's met dezelfde motor/injectoren. Als ik het goed heb, ligt er een 7A-FE in?
En anders wat johan zegt, op de sloop halen, laten reinigen, nieuwe ringetjes erop, en gaan met die banaan.
1983 Toyota Carina TA60
Ik heb effe gekeken en de normale verkoopprijs is bruto 185 euro ex BTW, mits het een Carina E is. Lijkt me dat een gebruikte laten schoonmaken de beste optie is. Op de sloop een (of een setje) halen en voor een tientje of 5-6 (per 4 als ik me niet vergis) worden ze dan schoongemaakt en voorzien van nieuwe ringen.
heeft http://www.deijne.nl" onclick="window.open(this.href);return false; niks voor je liggen? Of anders proberen via http://www.onderdelenzoeker.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.onderdelenlijn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
?

Wat is de motorcode ?? In duitsland weet ik een goede te vinden op eBay. Maar die loopt vanmiddag af.
Lelijk paars rothok
Thanks voor al de tips. 
Ik weet niet wat de motorcode is, maar het is inderdaad een Carina E dus misschien is het de motorcode wat Kay zegt?

Ik weet niet wat de motorcode is, maar het is inderdaad een Carina E dus misschien is het de motorcode wat Kay zegt?
Hmm die is toch anders lijkt. Je kunt wel een nieuwe bestellen van bosch type 0280350439 voor 139 euri in duitsland.
Dan kan ik hem bij vrienden van mn ouders laten bezorgen daar en heb je hem de 20e op de meeting
Dan kan ik hem bij vrienden van mn ouders laten bezorgen daar en heb je hem de 20e op de meeting
Lelijk paars rothok
Van Deijne zou ik idd ook gaan zoeken.
En dan laten reinigen. Mocht er zon type op het terrein staan dan kan zo'n injector ook per ongeluk in je zak verdwijnen he
En dan laten reinigen. Mocht er zon type op het terrein staan dan kan zo'n injector ook per ongeluk in je zak verdwijnen he

Wij zijn geen dieven. Die mensen moeten er ook hun centen mee verdienen
. Liever 'n tientje voor een goede 2ehands dan 240 euro nekslag voor nieuwe oem-onderdelen.
John, hij rijdt wel nog gewoon ofniet? Zag hem gisteren nog rijden, die auto.

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Dat klopt,Kypski wrote:Wij zijn geen dieven. Die mensen moeten er ook hun centen mee verdienen. Liever 'n tientje voor een goede 2ehands dan 240 euro nekslag voor nieuwe oem-onderdelen.
Maar hun zijn ook dieven van jouw portemonnee als ze 100 euro ofzo durven te vragen voor zon ding.
Verdienen daar zat maar het was maar een idee he

Ik heb het gechecked en het is inderdaad een 7A-FE. Zou jij die dan voor mij willen bestellen Peet? Of hoe wil je dat doen? Het geld maak ik je gewoon over natuurlijk.PeeSx wrote:Hmm die is toch anders lijkt. Je kunt wel een nieuwe bestellen van bosch type 0280350439 voor 139 euri in duitsland.