- Nivek
- Wangan Warrior
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Kapitein Iglo
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
heren,
Ik ben opzoek naar doorvoertules maar ik kan niks vinden wat ik per stuk kan bestellen, alleen maar met minimale afname van 10 stuks
Binnen maat ca 7mm en voor een gat van minimaal 16mm.
Wie weet iets?
Ik ben opzoek naar doorvoertules maar ik kan niks vinden wat ik per stuk kan bestellen, alleen maar met minimale afname van 10 stuks

Binnen maat ca 7mm en voor een gat van minimaal 16mm.
Wie weet iets?

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Kapitein Iglo wrote:Van die rubber dopjes bedoel je?
..met een gat er in

Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Die heb ik toen een berg besteld bij Conrad. Wel een eeuw zoeken in de webshop, maar die verkopen ze wel los en in allerlei maten.
Me pa heeft wat gevonden en besteld, maar nog geen idee waar dat vandaan komt..

Er bestaan ook winkels weer je gewoon heen kan gaan om iets te kopen, dat heet automaterialenzaak.
Sommige dingen kun je nu eenmaal niet laten bezorgen, daarvoor moet je echt je huis uit en je auto gebruiken in plaats van het verbouwen
Sommige dingen kun je nu eenmaal niet laten bezorgen, daarvoor moet je echt je huis uit en je auto gebruiken in plaats van het verbouwen

automaterialenzaak heeft alleen standaart spul. Anders had ik het al lang op me werk via wurth besteld oid.