stuurbekrachtigingsleiding RB26

Discuss technical things regarding normal car parts etc here.
irreeL
361
phpbb3styles ©
08 Oct 2010, 19:10

Post by irreeL »

Heb bij het verwijderen van de RB26 uit mijn R33GTR toendertijd een stuurbekrachtigingsleiding geraakt die ingedeukt is en dus niet meer functioneert, nu heb ik al op verschillende internetsites gekeken voor een vervangende (flexibele/harde) leiding, maar ik kom er dus niet echt wijs uit. Ben ook al bij een aantal lokale shops geweest om me te helpen, maar sommige hadden de maten niet en bij de minder geweldige winkels was het antwoord na 10 seconden al "heb ik niet, moet je origineel bestellen bij de dealer".... nou goed, het gaat dus om een leiding van +/- 20 cm die aan de achterzijde van het subframe voor loopt (R33 GTR '95), deze moet dus vervangen worden, flexibel of hard maakt niet uit zolang het maar functioneerd.

Iemand misschien suggesties?

Afbeelding van de leiding;

Image

timmahhh
308
22 May 2011, 12:04
Car: Nissan Silvia (S13)

Post by timmahhh »

weet niet waar je vandaan komt maar in alkmaar zit een bedrijf dat remleidingen maakt. daar heb ik voor mijn s13 nieuwe stuurbekrachtiging leidingen laten maken.

http://www.remkaflex.com" onclick="window.open(this.href);return false;

probeer het daar eens
een defect aan een s13 is niets meer dan een excuus voor een upgrade

geld moet rollen en dat gaat het best op 4 wielen

Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

http://www.earls.co.uk/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kun je werkelijk álles vinden wat je nodig hebt. Is even opzoek werk, en ook goed aan de prijs, maar dan heb je ook echt wat.
Ik was voor 'n paar koppelstukjes en flexibele leiding voor de koppeling zo'n 120 euro kwijt om een indicatie te geven. Nivek heeft er voor nog 'n nulletje bij aan spul van in z'n FC zitten en het is gewoon mooi spul en oerdegelijk.
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

irreeL
361
08 Oct 2010, 19:10

Post by irreeL »

Earls ken ik wel, had al op hun site gekeken, maar als ik bij powersteering kijk vind ik geen producten en ik heb werkelijk geen flauw idee welke slangen en met name koppelingen ik hiervoor kan gebruiken die er wel staan aangeboden.

Patrick
4731
26 Aug 2009, 17:41

Post by Patrick »

Ik weet dat in nijmegen ook een hydrolika boer zit.. wellicht dat dit soort bedrijven op meer plaatsen zitten.. die hebben vast wel de mogelijkheid om een flexibele slang te maken met de koppelingen die jij nodig hebt...
Nürburgring count: 20

Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.

Robin260z
612
12 May 2011, 23:48

Post by Robin260z »

http://www.autosportcompany.nl/qsp-prod ... ing-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

stuk rvs vlochten slang nemen met de juiste banjo koppelingen en dan moet het toch ook te maken zijn?

Bedrijf zit in Waalwijk en produceed en verkoopt de Qsp producten. Goeie producten voor een redelijke prijs

merijndj
855
24 Jul 2009, 21:53

Post by merijndj »

Dit is een stukje drukleiding = +- 80bar.
Ik zou even bij de lokale hydrauliek zaak langsgaan, waarschijnlijk kunnen zij in de leiding een stukje flexibel (of nieuwe hardline met klembusjes) zetten waarmee je het probleem oplost.
Nissan 200SX - S13 - CA18DET

Aristo boy
187
13 Aug 2012, 21:47
Car: Toyota Aristo

Post by Aristo boy »

Gewoon ff langs Biesheuvel gaan en the real deal kopen ( goodridge)

Neem die leiding mee zodat ze de schroefdraad kunnen zien. Hebben daar echt heel veel op voorraad ;)

Post Reply