- Leander
- Kay
- Wangan Warrior
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Bop
- 329
- 16 Mar 2013, 15:05
- Car: Mazda Miata (NA)
Met mijn nieuwe torque sleutel wilde ik graag de upper bolts van mijn coils torqueen, zodat het rondom mooi gelijk zou zijn. Netjes ingesteld op het minimum van het FSM
Nu begon ik met de eerste bout: haast meteen klik, volgende ik bleef maar doorgaan en op het moment dat ik dacht "hee, geen klik" snap! Bout afgebroken onder de moer
Iemand hier ervaring mee? ik denk wel dat de bout te vervangen is, maar dan moet ik er nog wel een hebben en diegene die er nu inzet eruit krijgen?
Dat wordt dus geen meet voor mij zondag
Nu begon ik met de eerste bout: haast meteen klik, volgende ik bleef maar doorgaan en op het moment dat ik dacht "hee, geen klik" snap! Bout afgebroken onder de moer
Iemand hier ervaring mee? ik denk wel dat de bout te vervangen is, maar dan moet ik er nog wel een hebben en diegene die er nu inzet eruit krijgen?
Dat wordt dus geen meet voor mij zondag

Voorkant zit toch met 4 vast? Kun je gewoon mee rijden als er 1tje mist hoor. Denk dat je ff met een lampje aan de onderkant moet schijnen, als je dan gewoon een rond kopje oid ziet, van de bovenkant ff een paar klappen op het afgebroken stuk geven en dan komt het er wel uit. Misschien als (tijdelijke) oplossing gewoon een nieuw boutje+moertje doen, van de onderkant even vasthouden en klaar
.

1983 Toyota Carina TA60
idd met vier. Je kunt wel rijden met maar 3 bouten, maar heb daar toch niet zo een gevoel bij. Als het iets misgaat kan het ook goed misgaan denk ik dan maar. En even eruit slaan zou ik ook niet doen. ik weet niet hoe die van onder vastzit. dadelijk sla ik de topplate door midden (heeft bij de bout geen ondersteuning namelijk)
Het is inderdaad wel iets van een losse bout. Toevallig kan ik hem morgen ook al langs brengen bij een een lokale garage, die was er verder wel positief over dat het boutje er makkelijk uit gehaald kan worden. en dan vervolgens wel met een nieuw+boutje moeren uit de schappen, er hangt toch geen gewicht aan. Moet verder geen probleem zijn
Het is inderdaad wel iets van een losse bout. Toevallig kan ik hem morgen ook al langs brengen bij een een lokale garage, die was er verder wel positief over dat het boutje er makkelijk uit gehaald kan worden. en dan vervolgens wel met een nieuw+boutje moeren uit de schappen, er hangt toch geen gewicht aan. Moet verder geen probleem zijn
Moet ik toch zeggen dat je gelijk hebt kay
. Maar er uitslaan als de poot er nog gewoon onder hangt zou ik toch nog afraden
zo, even langs geweest. op de bankschroef gezet en met drie ferme tikken lag ie eruit. Het is is een m8 met spiebanen die er in geperst was. De garagehouder garandeerde mij ook dat ik met drie bouten makkelijk kan rijden. Hij sleutelt zelf aan een rally evo en die heeft er ook maar die.
Nu nog een boutje zien te scoren. Dinsdag even langs Fabory dna

zo, even langs geweest. op de bankschroef gezet en met drie ferme tikken lag ie eruit. Het is is een m8 met spiebanen die er in geperst was. De garagehouder garandeerde mij ook dat ik met drie bouten makkelijk kan rijden. Hij sleutelt zelf aan een rally evo en die heeft er ook maar die.
Nu nog een boutje zien te scoren. Dinsdag even langs Fabory dna
Dus morgen wel op de Meet? Ik moet mijn Rotary fix hebben namelijk

Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."