- Jayy
- Patrick
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Location: Goirle
- Jayy
- 573
- 13 Nov 2009, 01:27
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Location: Goirle
- Jayy
- 573
- 13 Nov 2009, 01:27
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Location: Goirle
- Patrick
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Location: Goirle
Iemand hier ervaring met carbs?
Heb een civic nu met carbs.. er word gezegt op internet dat het mogelijk is om hier carbs van een motorfiets op te maken.
Iemand ervaring met zulke dingen?
Heb een civic nu met carbs.. er word gezegt op internet dat het mogelijk is om hier carbs van een motorfiets op te maken.
Iemand ervaring met zulke dingen?
dan zul je zelf een spruitstuk moeten maken en dan de motor carbs dara op maken
en dan dat spul afstellen bij een motorfiets kenner ?
of zoiets verwacht ik..


of zoiets verwacht ik..
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
motorfiets carbs zitten heel makkelijk in elkaar.
Gasnaalden en sproeiers, meer niet (mijn webers zijn veeeel lastiger af te stellen).
Carbs zoeken van een motor met ongeveer gelijk vermogen, spruitstuk bakken en afstellen net zoals je vroeger met brommers deed (rijden, bougies bekijken, carbs aanpassen).
Gasnaalden zijn voor het middengebied dacht ik en de sproeiers voor volgas etc.
Sproeiers kun je gewoon uitboren (moet je wel wat boortjes voor hebben met kleine verschillen).
Gasnaalden en sproeiers, meer niet (mijn webers zijn veeeel lastiger af te stellen).
Carbs zoeken van een motor met ongeveer gelijk vermogen, spruitstuk bakken en afstellen net zoals je vroeger met brommers deed (rijden, bougies bekijken, carbs aanpassen).
Gasnaalden zijn voor het middengebied dacht ik en de sproeiers voor volgas etc.
Sproeiers kun je gewoon uitboren (moet je wel wat boortjes voor hebben met kleine verschillen).
Oke, de civic heeft 90PK.
Maar zat zelf te denken aan carb's van een R1 bijvoorbeeld, dit gaat dan dus niet werken volgens jou?
Maar zat zelf te denken aan carb's van een R1 bijvoorbeeld, dit gaat dan dus niet werken volgens jou?
ik denk dat van een 600cc brommer al meer dan zat is, maar op zich maakt het niet zo heel veel uit.
O oke,
Ik zie op google vaak gsxr1100 voorbij komen maar verder kan ik er geen info over vinden.
Ik zie op google vaak gsxr1100 voorbij komen maar verder kan ik er geen info over vinden.


dit is de setup van een maatje van me, geen idee wat voor carbs, maar liep erg lekker

Heeft ie nu eraf gehaald en vervangen door een Eaton M42 compressor die door een Weber 45 ademt

is een R1 geen injectie ?
misschien kun en een thunder ace 1000 proberen (dat is de voorloper van de R1 dacht ik) die heeft wel carbs
misschien kun en een thunder ace 1000 proberen (dat is de voorloper van de R1 dacht ik) die heeft wel carbs
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
jup tot 98 ofzo hadden al die solex brommertjes nog carbs. Daarna injectie (met dezelfde aansluiting, dus overstappen kan altijd nog en is relatief makkelijk
)
