- Opgedronken
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
- Location: Wervershoof (NH)
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
- Location: Wervershoof (NH)
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- bob.
- 1340
- 29 Mar 2010, 11:08
- Location: Nijmegen
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- HuSTleR
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Location: Nijmegen
- Kay
- Wangan Warrior
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- HuSTleR
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- [F]rea[K]listic
- Wangan Warrior
- 933
- 11 May 2011, 18:18
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- Patrick
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Location: Roermond
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Location: Tegelen!
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Location: Roermond
Dan kan ik je idd geen ongelijk geven dat is echt te duur voor 195.
Begin deze zomer was 195≈70€, 205≈110€ en 225≈150€. Ik besloot weer eens billig te zijn en de goedkoopste te pakken.
Volgende keer pak ik echt 205, dan ben ik van die stretch af. Of het V8 plan moet echt akelig dicht in de buurt liggen, dan pak ik evengoed 225
.
Begin deze zomer was 195≈70€, 205≈110€ en 225≈150€. Ik besloot weer eens billig te zijn en de goedkoopste te pakken.
Volgende keer pak ik echt 205, dan ben ik van die stretch af. Of het V8 plan moet echt akelig dicht in de buurt liggen, dan pak ik evengoed 225

ik heb 165/50/15 op 7J, moet er elke week 2.6 bar in pompen

dat zag ziet er zo uit van boven af


Haha, wat een grieks indische band, als ik daarop rondreed meende ik dat er godweet wat gebeurde?! haha sodeju,
Haha moest zelf even lachen om mijn zatte post van hierboven... Maargoed even wat nuttige info.
Hier heb ik mijn R1R's besteld, 195 50 is iets duurder geworden, de rest hetzelfde gebleven.
195 --> €80
https://www.bandengids.nl/autobanden/AR_4981910827016
205 --> €115
https://www.bandengids.nl/autobanden/AR_4981910876649
225 --> €150
https://www.bandengids.nl/autobanden/AR_4981910881902
Hier heb ik mijn R1R's besteld, 195 50 is iets duurder geworden, de rest hetzelfde gebleven.
195 --> €80
https://www.bandengids.nl/autobanden/AR_4981910827016
205 --> €115
https://www.bandengids.nl/autobanden/AR_4981910876649
225 --> €150
https://www.bandengids.nl/autobanden/AR_4981910881902
Ik vroeg me vandaag al eerder af waar je precies aan geroken had toen je die post neer zette... Maar nu bewijs je maar eens dat je Nickname best toepasselijk is

Haha tja ik was op een feestje waar het aardig saai was dus ik was veelte vroeg thuis.
Normaal rol ik direct m'n nest in als ik uit ben geweest, maar nu zat m'n moeder nog onder te gamen, dus kon het niet maken om al te gaan pitten
.
Normaal rol ik direct m'n nest in als ik uit ben geweest, maar nu zat m'n moeder nog onder te gamen, dus kon het niet maken om al te gaan pitten

Weet iemand in de omgeving van Breda nog een bandenboer te zitten die Falken 452 225/35/18 op een 9J velg wil en kan zetten?? De vorige bandenboer heeft een velg gesloopt <<grrrrr
STI UK Black Edition
Als je zoekt naar een garage waar ze werken met een bandenmachine zonder klemmen kan er toch niet zoveel mis gaan.
Ze hebben de schade toch wel vergoed hoop ik?
Ze hebben de schade toch wel vergoed hoop ik?
Die klemmen zijn zo erg nog niet als ze maar plastic kapjes gebruiken.... Maar ik weet wel bandplus in Veghel, die kunnen zelfs stretchen


225/35/18 op 18x9 is iets wat ze gewoon overal moeten kunnen, zonder de velg te beschadigen. Soms moet je even wat meer moeite doen, maar ik deed in mijn eentje dergelijke maten zonder problemen. Waar ik nu werk hebben we een apparaat met een extra hulparm, wat het allemaal iets makkelijker maakt, voornamelijk omdat we veel runflat banden doen.
Stretchen is nog zoiets wat niet moeilijk hoeft te zijn. Beetje creatief zijn met remmenreiniger oid. Ik heb op mijn werk nu wel zo'n luchtkanon wat ook wel handig is
.
Maarjah, het zal er uiteindelijk ook wel weer aan liggen aan vaardigheden en ervaring ofzo.
Stretchen is nog zoiets wat niet moeilijk hoeft te zijn. Beetje creatief zijn met remmenreiniger oid. Ik heb op mijn werk nu wel zo'n luchtkanon wat ook wel handig is

Maarjah, het zal er uiteindelijk ook wel weer aan liggen aan vaardigheden en ervaring ofzo.
1983 Toyota Carina TA60
Bij mij hebben ze het toen heel beheerst met een binnenband gedaan, die vulde het gestretchte gat precies op.
Dat is maar net iets waar je op moet komen en een of andere stagiair die voor de 2e keer in zijn leven een bandenmachine ziet zal het inderdaad eerder verpesten
.
Dat is maar net iets waar je op moet komen en een of andere stagiair die voor de 2e keer in zijn leven een bandenmachine ziet zal het inderdaad eerder verpesten

Ze zitten er op
1 velg is reeds gespoten en gelukkig zie je er niks meer van..


STI UK Black Edition
Heeft iemand ervaring met bandengids.nl? Ik heb die site hier eens voorbij zien komen maar ik ben benieuwd naar ervaringen. Ik lees op internet namelijk dat het vaker voor is gekomen dat er lastig wordt gedaan over de levering van banden en/of terugbetaling als levering achteraf niet mogelijk blijkt.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Bij mij waren ze er de volgende dag al. Ik kan me iets herinneren te hebben gelezen dat er vroeger wel vaker problemen waren, maar er sinds een (paar?) jaar nieuw management zit
anders pak je autobandenmarkt.nl daar heb ik goeie ervaring mee!
Nürburgring count: 2


Ja maar autobandenmarkt.nl levert steeds minder UHP banden en juist dat zoek ik voor onder de Civic. Ik vind an sich de nieuwe Kumho KU36 band wel een mooi profiel hebben. Maar dat is een asymetrisch profiel en ik weet niet in hoeverre ik dat kan laten omdraaien. De Civic heeft maar heel weinig camber maar toch vreet dat flink aan de binnenkant op de Ring.
Iemand die dat weet? Mocht ik onderstaande band aan 1 helft van het vlak tegen het kale aanrijden, kan ik die dan laten omleggen? Bijv. De binnenkant van de linkerband is kaal, dan laat ik hem omleggen naar de rechterkant. Ofja, dat het kan is een feit. Maar is het verstandig met een asymetrische band is eerder mijn vraag.
Iemand die dat weet? Mocht ik onderstaande band aan 1 helft van het vlak tegen het kale aanrijden, kan ik die dan laten omleggen? Bijv. De binnenkant van de linkerband is kaal, dan laat ik hem omleggen naar de rechterkant. Ofja, dat het kan is een feit. Maar is het verstandig met een asymetrische band is eerder mijn vraag.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Ik denk dat je eerder eens naar je uitlijning moet gaan kijken voor je voor veel geld banden koopt waarvan je weet dat ze schuins af gaan slijten met je huidige setup.
Autobandenmarkt is wel een hele goeie, maar ze leveren inderdaad helaas weinig UHP banden, laat staan R compounds.
Autobandenmarkt is wel een hele goeie, maar ze leveren inderdaad helaas weinig UHP banden, laat staan R compounds.
R888 hebben ze daar ook gewoon
@ noud.. die banden hebben een rotatie richting en waarschijnlijk staat er op de zijkant ook ''outside'' en die moet dus leesbaar zijn als de band gemonteerd is.. (dat zal z'n redenen hebben)

@ noud.. die banden hebben een rotatie richting en waarschijnlijk staat er op de zijkant ook ''outside'' en die moet dus leesbaar zijn als de band gemonteerd is.. (dat zal z'n redenen hebben)
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Ahhh ok ok. Ja dan houdt het inderdaad op met asymetrische banden. R888 zijn een rib uit m'n lijf.
Waarom moet ik naar m'n uitlijning kijken? Als jij een setup weet waardoor een band op de Ring (!) egaal afslijt, dan kun je geld gaan verdienen.
En de reden dat ik naar een band als de KU36 vraag is omdat ze relatief goedkoop zijn. Het liefst kocht ik 595 RS-R maar die zijn weer uit de running ofzo
.
Waarom moet ik naar m'n uitlijning kijken? Als jij een setup weet waardoor een band op de Ring (!) egaal afslijt, dan kun je geld gaan verdienen.
En de reden dat ik naar een band als de KU36 vraag is omdat ze relatief goedkoop zijn. Het liefst kocht ik 595 RS-R maar die zijn weer uit de running ofzo

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Kijk eens hier op, daar hebben ze nog allerlei maten RS-R
http://www.camskill.co.uk/
Edit:
Of hier, maar met deze heb ik verder geen ervaring.
http://www.semislicks.nl/
http://www.camskill.co.uk/
Edit:
Of hier, maar met deze heb ik verder geen ervaring.
http://www.semislicks.nl/
Cool! Bedankt voor de info. Heb die site inderdaad vaker voorbij zien komen. Zijn er ook mensen hier die er al eens besteld hebben? Ervaring a.u.b!
.

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Camskill is opzich goed, alleen de communicatie kan wel wat beter.
Niet dat je erg veel hoeft te communiceren, maar vragen krijgen vaak een kort, onvolledig antwoord.
Niet dat je erg veel hoeft te communiceren, maar vragen krijgen vaak een kort, onvolledig antwoord.
Camskill levert snel moet ik zeggen. Heb er al een vliegwiel en topmounts gekocht. Ik heb hun nog nooit gemaild met vragen dus daar weer ik geen antwoord op. Hou er wel rekening mee als je in ponden betaald ze minder binnen krijgen.
Nurburgring count: 1