Het velgen topic

Need to know how to improve your cars handling. This is the place.
Noud
Wangan Warrior
7735
phpbb3styles ©
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

Ik heb velgen gezien... en ik ben best wel verliefd. Heb ze een tijdje terug aan Kay laten zien en had nooit gedacht dat ik ze nu nog te koop zou zien staan. Toen had ik geen geld, nu wel.

Het gaat om 4 Veilside Andrew Racing velgen.

Nu is mijn vraag, gaat dit op een S13 passen? Weet iemand hoe dit uitgerekend kan worden en of het überhaupt gaat passen? Ik heb namelijk geen ervaring met dit soort berekeningen. Dus als er nog een beetje een uitleg bij zou kunnen zou dat helemaal geweldig zijn.

Ik weet wel al dat ik flink moet gaan rollen maar op DW heeft 'n S13 gestaan met 18x13 dus dit moet ook te doen zijn. Nogmaals, gaat het met de J's en et's zo passen of gaat er god weet hoeveel aanlopen?

De velgen waar het om gaat:
Image
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

ik zeg één ding: fender flares :o

Image

Kay
Wangan Warrior
2928
07 May 2009, 19:16

Post by Kay »

http://www.rimtuck.com/thumbnails.php?vehiclemake=Nissan&vehiclemodel=S13&diameterf=18&widthf=9.5&diameterr=18&widthr=12&sort=10
Aan de ene kant zeg ik, doe het niet.
Aan de andere kant zeg ik, doe het wel :P. Als het niet past, maken we het pas, en als het echt niet wil passen, kun je ze altijd nog verkopen. Ik denk iig wel dat je meteen aan widefenders moet, en dat je spacers nodig hebt voor de achterkant, voorkant weet ik niet.
1983 Toyota Carina TA60

Kapitein Iglo
7919

Post by Kapitein Iglo »

Ik vind het heeeeel dik, zo met die gepopte flares.

Ik hou van een beetje ratlook/het-kan-me-niet-schelen-look/als-het-maar-werkt-look.

Check deze prachtige 240Z bijvoorbeeld eens die vanmorgen op speedhunters voorbij kwam:

Image

Image

Image