Ervaringen met FK coilovers?

Need to know how to improve your cars handling. This is the place.
bob.
1340
phpbb3styles ©
29 Mar 2010, 11:08

Post by bob. »

Hoi :frantic:

Zoals de titel van het topic al laat doorschemeren, ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met coilovers van FK. Ik heb een setje op het oog voor mijn corolla, maar twijfel over de kwaliteit. Het is namelijk een goedkope prijsklasse, maar ziet er wel degelijk uit (op een fototje althans)

http://www.fk-shop.de/en/Suspension-Tun ... perpage=96" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat is de betreffende set. Er is eventueel ook een Silversport versie die voorzien is van RVS dempers.

Laat de reacties maar binnen regenen :)

Kay
Wangan Warrior
2928
07 May 2009, 19:16

Post by Kay »

Ik heb een FK highsport set op mijn blauwe eg gehad, en was daar eigenlijk wel tevreden mee. Ik heb het toen direct bij fk in duitsland gekocht, met 2 25% korting. Na 2 jaar zag het spul er nog heel goed uit. De highsport was alleen niet in hardheid verstelbaar, maar de denping was wel goed afgesteld.
1983 Toyota Carina TA60

bob.
1340
29 Mar 2010, 11:08

Post by bob. »

Dat is positief bericht. Was de hardheid goed om lekker op de nbr te vlammen of om op vakantie te gaan met de auto? ;)

Kay
Wangan Warrior
2928
07 May 2009, 19:16

Post by Kay »

Hij was stug genoeg om de ring over te knallen, maar verder niet oncomfortabel vond ik. Ik was er eigenlijk wel blij mee, tis iig zeker geen vmaxx of hoe die stuiterballenzooi heet.
1983 Toyota Carina TA60

Post Reply