WRX STI gespot Oud Beijerland

Spotted someone, let em know here
Damon
38
phpbb3styles ©
23 Dec 2012, 22:52

Post by Damon »

Vandaag richting werk reed ik een aardig tijdje achter een zilvergrijze Subaru WRX STI met kenteken 69-LX-XP.
Ik reed er achter in me kanariegele peugeot 106 gti xD.
Zaten wat stickers op waaronder van Wangan Warriors dus vond het bijzonder om iemand in dat dorpje van WW tegen te komen.

Kalkboy
127
22 Jun 2012, 07:31
Car: Subaru Impreza WRX STi

Post by Kalkboy »

Dat moet ik zijn geweest :) Ik werk op het Hoeksch Lyceum in Oud-Beijerland.
Meestal rijd ik in de fiat panda naar het werk (verbruik in op 18 hé tegenover die slurpende sti)
Vanaf vandaag ga ik weer in mijn kanarie gele fiat panda, maar ik zal extra opletten voor een gele 106 gti haha

Groetjes,
Martijn
Martijn
project STIcker

sti 2003 rota grid 18 inch 9.5j 225/40/18 almost flushed with 3 degrees camber

Image

Suburuuh
1286
28 Mar 2012, 21:28

Post by Suburuuh »

Damon wrote: Zaten wat stickers op waaronder van Wangan Warriors dus vond het bijzonder om iemand in dat dorpje van WW tegen te komen.
Ik rij daar ook zo nu en dan doorheen, voor fun of voor bezoek aan Boy Huijzer Motorsports ;)

Ik zal het ook ff onthouden.
World Rally Blue BugEye MY01, CRASHED it, NO rebuild and now in a RED Ford S-Max 2.5Turbo Daily Family Racer!.

Damon
38

Post by Damon »

Weer gespot! Je reed richting Dordrecht, ik reed in me s15 silvia. :p

Kalkboy
127
22 Jun 2012, 07:31
Car: Subaru Impreza WRX STi

Post by Kalkboy »

Haha dan zal het waarschijnlijk vrijdag zijn geweest, dan mag mijn paarse skatje weer even de straat op haha
Excuses voor de trage reactie, heb te lang geen forums gecheckt... Druk en dat soort smoesjes :(
Martijn
project STIcker

sti 2003 rota grid 18 inch 9.5j 225/40/18 almost flushed with 3 degrees camber

Image

Damon
38

Post by Damon »

Ahja haha vrijdag wordt ze even uitgelaten dus? Dat is mooi.
Dacht dat ik nevt laatst weer zag rijden, was ook n grijze stanced subaru maar dan met spoiler..

Post Reply