Witte Glanza 7-SFX-86 Roermond

Spotted someone, let em know here
Kay
Wangan Warrior
2928
phpbb3styles ©
07 May 2009, 19:16

Post by Kay »

Reed hier door de schuitenberg, denk rond half 7 ofzo. Bekende van iemand hier?
1983 Toyota Carina TA60

Anu
Wangan Warrior
6035
19 May 2009, 19:19

Post by Anu »

Ik gok Jeffrey?
Image
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Patrick
4731
26 Aug 2009, 17:41

Post by Patrick »

dat kenteken is nog niet oud..
Nürburgring count: 20

Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.

Jefke
60
22 Aug 2013, 21:17
Car: Toyota Glanza

Post by Jefke »

Dat gok je goed Paul dat was ik inderdaad, de auto staat er vaker aangezien mijn vriendin er woont. Sorry dat ik nu pas reageer aangezien ik het de laatste tijd erg druk heb. Zal eens kijken dat ik deze week eens wat foto's online zet hier op de site. Wel leuk dat ik eens ben gespot. Kenteken is inderdaad van juli dit jaar

Kay
Wangan Warrior
2928

Post by Kay »

Ik zie je idd regelmatig in de straat, ik woon op de hoek in die flat :).
1983 Toyota Carina TA60

Rens
Wangan Warrior
3533
27 Jul 2009, 14:34

Post by Rens »

Ik zag je vandaag ook nog op de rotonde op de Rijksweg voor de Shell. Ik reed in een grijze Miata.

Jefke
60

Post by Jefke »

Haha Rens, die heb ik inderdaad zien rijden ja. Toen kwam ik van mijn werk af.

@kay: oke dan woon je wel mooi dan, neem aan die pas gebouwde flat waar eerst die Chinees zat toch ?. Alleen erger ik me vaker op de manier waarop mensen parkeren hier en 8 van de 10 keer moet ik de auto bij Jack Frenken neer zetten aangezien en dan weer eens geen plaats is XD

Kay
Wangan Warrior
2928

Post by Kay »

Inderdaad. Parkeren is voor mij helaas ook een ramp. Aangezien wonen limburg de afspraak heeft gemaakt met de gemeente dat de bewoners niet in aanmerking komen voor een parkeervergunning. Ik heb een tijdje bij Qpark gestaan op de veeladingstraat bij het station, maar voor 78 euro per maand vond ik dat op et moment toch iets te duur. Ik sta nu dus voorbij het politieburo, tegenover de shell. Wel een stukje lopen, maar het moet dan maar :p.
1983 Toyota Carina TA60

Jefke
60

Post by Jefke »

Boh, dat ga je toch niet menen dat je daar je auto hebt staan bah bah. Leuk he Roermond, vind ik wel belachelijk je woont toch tenslotte in de stad dus zou een vergunning toch wel netjes zijn, of ze moeten de kosten vergoeden van de garage of eens wat doen aan de parkeermogenlijkheden maar ja dat gaat hem toch niet worden hier haha. Maar ja dan maar kiezen voor de wagen verder weg te zetten aangezien ik hem ook vaker bij de brandweer moet parkeren dan dat ik hem voor de deur bij de vriendin kan zetten.

skyrider
Wangan Warrior
327
16 Feb 2013, 21:40
Car: Nissan Skyline GTST (R33)

Post by skyrider »

Wat ben ik toch blij want de Skyline staat hier lekker warm en droog in de Parkeergarage van de Meander ...lol
Maar ik ga met jullie akkoord, parkeren in Roermond is een thema op zich!
Life´s too short to drive boring cars!
Image

Jefke
60

Post by Jefke »

Haha, ja daar mag je zeker blij mee zijn dat je daar je eigen parkeerplaats hebt ja, maar inmiddels heb ik daar ook geen last meer van aangezien het uit is en ik de wagen daar niet meer hoef neer te zetten, laatst wel geprobeerd te parkeren in Qpark haha, mensen die daar rond liepen hebben zich kapot gelachen haha, nog nooit een wagen gezien met het stuur aan de rechterkant :P

skyrider
Wangan Warrior
327

Post by skyrider »

De Glanza vandaag in de pakeergarage van De Meander ( Stationspark) gezien...
Image

Jefke
60

Post by Jefke »

Dat klopt, vond hem daar net iets veiliger staan als op de Veldstraat, aangezien ik met de carnaval dj was in de stad en dan met die dronken figuren wil ik hem wel wat veilig hebben staan :), jou helaas niet zien staan.

skyrider
Wangan Warrior
327

Post by skyrider »

Da heb je gelijk :) was echt niet normal op straat!
Ik dacht al dat je mij niet hebt gezien maar dat kan ook niet want ik woon daar dus ik parkeer gewoon in de privé section achteraan :P
Image

Jefke
60

Post by Jefke »

haha, ja logisch dan dat ik je niet kan spotten :P, maar dat was inderdaad niet meer normaal, heb vanuit de garage tot aan de Veldstraat 25 min gedaan om er überhaupt te komen met dat volk pffff

Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

Zeg Jefke! Afgelopen vrijdag zwaaide je niet terug in Melick. Wij waren de 3 hete musketiers in die rode Civic. Volgende keer zwaaien naar de bazen he! :lol:
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

Goedzo! :D
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

Jefke
60

Post by Jefke »

Haha Noud, ik zag jullie net te laat helaas, maar heb nog gezwaaid alleen viel het dus niet op en dat met zon grote handen :P. Heb het ingehaald alleen zat je toen alleen in de wagen volgens mij.

Post Reply