Witte R33 Skyline met gouden velgen

Spotted someone, let em know here
Jefke
60
phpbb3styles ©
22 Aug 2013, 21:17
Car: Toyota Glanza

Post by Jefke »

Jaja, deze keer heb ik je wel gespot haha, namelijk tegenover de Esso op de donderberg op de parkeerplaats. Daar zag ik een mooie R33 staan en dacht eens even om de rotonde rijden en toen zag ik dat die gouden velgen had, en zover ik weer kan dat er maar 1 zijn in Roermond :P of niet Skyrider

skyrider
Wangan Warrior
327
16 Feb 2013, 21:40
Car: Nissan Skyline GTST (R33)

Post by skyrider »

Hahaha klopt Jeffrey :) Wij hebben gekeken naar een huis zodat ik eindelijk mijn eigen garage krijg ...lol
Dus gewoon een leuk huisje met tuin en een plek om lekker aan de Sky te sleutelen een misschien voor een nieuwe projekt auto want dat kan hier in de pakeergarage helaas niet
Life´s too short to drive boring cars!
Image

Jefke
60

Post by Jefke »

Haha, ja dat is waar, dat is helaas het nadeel van een appartement, ik zelf heb helaas ook geen garage daarom cross ik vaker als ik aan auto's sleutel van mezelf of van andere naar mijn moeder toe, daar heb ik alles voorhanden. Als ik hier een garage wil dat kan maar dan moet ik even 10.000 euro neer leggen. Wel leuk haha kan ik eens komen buurten als jullie het krijgen ;). maar viel inderdaad op haha een skyline :)

skyrider
Wangan Warrior
327

Post by skyrider »

Precies...
Ik heb er ook zo'n plekje bij mijn grootouders maar helaas zijn de 650km naar duitsland iets te ver om een beetje te sleutelen :? :D
Zo'n leuk huisje met tuin en garage zal wel prima zijn...lekker sleutelen, BBQ,...dus als dat doorgaat mag je wel langskomen ;)
Doen wij gewoon een WW BBQ for locals bij ons in de tuin...
Opvallend is de Skyline inderdaad, als ik vanmiddag van mijn werk bij de outlet kwam stonden daar rond de 6 Toeristen om foto's te nemen :lol:
Skyline is en blijft cult!!!
Image

Jefke
60

Post by Jefke »

Haha, dan krijg je het the fast and the furieus idee, sleutelen, BBQ'en en gezelligheid :P. Haha met die foto's had ik laatst bij Retail, moest even naar de AH en kom ik terug staat er 1 jongen met 2 dames bij mijn auto foto's te maken en erin aan het kijken. Kwam ik aanlopen en maakte de auto open, vroegen ze me vanalles en zo, of het niet raar rijden was met het stuur aan de rechterkant en zo en of ik de kap wou open maken. Haha wel leuk dat kreeg ik met de Sub niet klaar,. Trouwens de skyline is zeker een Cult dat is waarom ik er ook voor aan het sparen ben. Tsja dat zijn inderdaad wel erg veel km's om te rijden, ik hoef maar naar Melick, dus als je plaats nodig hebt mag je ook daar sleutelen :)

skyrider
Wangan Warrior
327

Post by skyrider »

De idee ala´ F&F is wel cool maar ik ga echt niet mijn haar kaal scheren om op Dom te lijken...hahaha...
Nee, serieus...zal wel leuk zijn zo'n gezellig avond met een paar nette mensen.
Die vraag met het stuur krijg ik ook bijna altijd ,en om eerlijk te zijn ik vind het raar als het stuur linkerkant is ;) :D
btw. bedankt voor het aanbod.
Image

Benn30
658
02 Nov 2010, 22:16

Post by Benn30 »

Vandaag toevallig ergens tussen 19:30 en 20:00 uur richting st. odilienberg geweest? Zo ja, de 33 ziet er erg netjes uit! (Mijn pa en ik waren op de motor op de weg terug naar huis na een stukje toeren.)
Nurburgring count: 1

skyrider
Wangan Warrior
327

Post by skyrider »

Ja dat was ik idd.;) ik was ook op de weg terug naar huis (vlodrop)
Image

Post Reply