- Kay
- Wangan Warrior
- Kapitein Iglo
- Kay
- Wangan Warrior
- Kapitein Iglo
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- Kapitein Iglo
Zag er net eentje rijden, een blauwe met gouden velgen (doh), reed richting FineLine Imports hier in Almere buiten. Dacht eerst dat ik het niet goed zag, maar eenmaal bij het stoplicht aangekomen bleek het toch een coupe te zijn
.

1983 Toyota Carina TA60
Mwa, die zijn tegenwoordig niet meer zo heel zeldzaam hoor. Worden vort met bosjes tegelijk geimprteerd uit engeland. Een 22B daarentegen is wel een
waard.

Volgens mij was het ook een 22B. Hij was iig hella breed, daarom viel ie me ook zo op. Tis iig wel het model wat john postte, maar deze was echt een heel stuk breder.Kapitein Iglo wrote:Mwa, die zijn tegenwoordig niet meer zo heel zeldzaam hoor. Worden vort met bosjes tegelijk geimprteerd uit engeland. Een 22B daarentegen is wel eenwaard.
1983 Toyota Carina TA60
Ook P1's rijden er inmiddels meerdere van in Nederland. En die van de foto ken ik wel
Die heb ik kapot zien gaan op de rollenbank van Innovam. Aernoud heet de eigenaar. Ik heb toen samen met hem nog op de ANWB staan wachten:

Die bruine supra van zijn broer is ook een erg mooie auto!

Die bruine supra van zijn broer is ook een erg mooie auto!

Jinx @ SXOC had die Supra, maar was een N/A hij heeft dat ding inmiddels alweer verkocht en een Mitsubischi FTO gekocht en die ook alweer verkocht ofzo

hahah sjon
hij heeft die zwarte FTO nu verkocht en hij heeft de witte FTO Version R nog dacht ik.
hij heeft die zwarte FTO nu verkocht en hij heeft de witte FTO Version R nog dacht ik.
Dat zou goed kunnen ja, hij gaat erg rap met zijn autos. Deze foto's zijn ook alweer een jaartje oud ofzo.