- Zeiretto
- Gionnie
- 291
- 22 Oct 2012, 20:55
- Zeiretto
- 430
- 01 Jul 2012, 23:42
- Car: Toyota Supra MK4
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Zeiretto
- 430
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Zeiretto
- 430
- Allard
- Gionnie
- 291
- SstennizZ
- Gionnie
- 291
- Zeiretto
- 430
- Zeiretto
- 430
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- Zeiretto
- 430
- Gionnie
- 291
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- Zeiretto
- 430
VERKOCHT!
Bij deze gaat de S14 van m'n broer in de verkoop. Al bijna 8 jaar in bezit (sinds 12-03-2005)! 't Is een origineel Nederlandse en dus linksgestuurde 200SX met SR20DET (130.xxx kilometer). De auto beschikt standaard over een leder interieur en airco.
Marktplaats advertentie!
Mods:
• Apex'i Dual N1 exhaust
• Apex'i Air Filter
• HKS SSQV Bov
• Ferodo 2500 Brakepads voor, OEM achter (+/- 5.000km oud)
• Front Mount Intercooler (merk geen idee)
• Exedy Organic Clutch (+/- 1000km oud)
Minpunten:
• Lak is niet in al te beste staat, krasjes, deukjes.
• Temperatuurmeter geeft te hoge temp aan maar motor wordt niet te warm! Zal een sensor zijn.
• Motor houdt in onder volgas (boostlek?)
• Slave cilinder van koppeling moet vervangen worden (dit wordt gedaan voor de verkoop!)
Pluspunten:
• Lage km stand
• APK goedgekeurd t/m oktober 2013
• Leder interieur in goede staat
• Airco, stoelverwarming.
Het is een nette S14, er is nooit mee getrapt maar de auto staat de laatste paar jaar vooral veel stil en dat is zonde. We denken dat de motorische gebreken vooral te maken hebben met de intercooler, maar er is geen tijd om ernaar te kijken en geen geld om erin te stoppen. Een liefhebber zal dit voor weinig op kunnen lossen. Een proefrit en bezichtiging is altijd mogelijk!
(De OZ velgen op de foto's zitten er niet meer op, krijg je er wel bij maar er zitten slechte banden omheen. De S14 komt op originele wielen met goede banden)
Vraagprijs: €3.450,-

Bij deze gaat de S14 van m'n broer in de verkoop. Al bijna 8 jaar in bezit (sinds 12-03-2005)! 't Is een origineel Nederlandse en dus linksgestuurde 200SX met SR20DET (130.xxx kilometer). De auto beschikt standaard over een leder interieur en airco.
Marktplaats advertentie!
Mods:
• Apex'i Dual N1 exhaust
• Apex'i Air Filter
• HKS SSQV Bov
• Ferodo 2500 Brakepads voor, OEM achter (+/- 5.000km oud)
• Front Mount Intercooler (merk geen idee)
• Exedy Organic Clutch (+/- 1000km oud)
Minpunten:
• Lak is niet in al te beste staat, krasjes, deukjes.
• Temperatuurmeter geeft te hoge temp aan maar motor wordt niet te warm! Zal een sensor zijn.
• Motor houdt in onder volgas (boostlek?)
• Slave cilinder van koppeling moet vervangen worden (dit wordt gedaan voor de verkoop!)
Pluspunten:
• Lage km stand
• APK goedgekeurd t/m oktober 2013
• Leder interieur in goede staat
• Airco, stoelverwarming.
Het is een nette S14, er is nooit mee getrapt maar de auto staat de laatste paar jaar vooral veel stil en dat is zonde. We denken dat de motorische gebreken vooral te maken hebben met de intercooler, maar er is geen tijd om ernaar te kijken en geen geld om erin te stoppen. Een liefhebber zal dit voor weinig op kunnen lossen. Een proefrit en bezichtiging is altijd mogelijk!
(De OZ velgen op de foto's zitten er niet meer op, krijg je er wel bij maar er zitten slechte banden omheen. De S14 komt op originele wielen met goede banden)
Vraagprijs: €3.450,-

Last edited by Zeiretto on 12 Jan 2013, 21:18, edited 2 times in total.
- 1996 Toyota Supra MKIV RZ Twin Turbo 6 speed JZA80 -
Best verleidelijk...
Heb je nog foto's van het interieur?
Heb je nog foto's van het interieur?
I have champagne tastes but only a beer budget.
Nog niet, de auto staat nog in Den Haag bij m'n broer (hij is de eigenaar). Van het weekend heb ik de auto hier voor de deur en maak ik wat foto's van het interieur en het motor compartiment. Zaterdag komt er ook iemand kijken naar de motorische gebreken, hij denkt dat de intercooler ergens lekt.
Misschien handig om meteen ook even die temperatuursensor of sensoren laten vervangen, kosten volgens mij niet superveel (iets van een 10tje of zo, voor een CA iig.) en ik kan me voorstellen dat hij dan wat makkelijker verkocht word, zou ik als ik de koper was, toch wat geruster bij voelen.

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Ga ik waarschijnlijk gewoon doen ja!
idd, best verleidelijk. Maar heb net de mx5

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Een S14 is natuurlijk veel meer auto dan een MX5.

Eens! Want aangezien ik niet echt technisch aangelegd ben had ik zoiets van "laat maar"!Anu wrote:Misschien handig om meteen ook even die temperatuursensor of sensoren laten vervangen, kosten volgens mij niet superveel (iets van een 10tje of zo, voor een CA iig.) en ik kan me voorstellen dat hij dan wat makkelijker verkocht word, zou ik als ik de koper was, toch wat geruster bij voelen.
Als ie gefixt is daarintegen...

Wangan Warriors / A.v.G Photography / I.L Motorsport.de
Blijft de prijs hetzelfde als die problemen opgelost zijn of word die dan nog een stukje opgeschroeft?
Eerst maar eens afwachten of dat de problemen ook daadwerkelijk oplost?
~ If something slows you down, move lanes, shift back and FLOOR IT! ~
~ Mijn R33 GTS-T Spec 2 ~
~ Mijn R33 GTS-T Spec 2 ~
Gionnie wrote:Blijft de prijs hetzelfde als die problemen opgelost zijn of word die dan nog een stukje opgeschroeft?

Dat ligt eraan of het inderdaad goedkoop op te lossen is. Het is nu eigenlijk een meeneemprijs.
Er komt morgen trouwens al iemand kijken die interesse heeft in de auto in z'n huidige staat, dus ik hou jullie daarvan op de hoogte.
Er komt morgen trouwens al iemand kijken die interesse heeft in de auto in z'n huidige staat, dus ik hou jullie daarvan op de hoogte.
Zo, één iemand langsgeweest en hij wilde hem meteen hebben.
Hij komt de auto pas volgende week zaterdag ophalen, dus tot die tijd staat de 200SX "Gereserveerd". Mocht hij toch van de koop afzien, dan zal ik dat hier meteen posten en de mensen met interesse een PM sturen!

dhamn

Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Sorry Kevin.

Tzal mooi wezen als hij er snel vanaf is iig
.

Kan ook niet anders met die prijs

Sold!