- Skippy
- Wangan Warrior
- beige leder interieur (super nette staat),
- electrisch verstelbaar stuur,
- electrisch verstelbare stoelen,
- stoel verwarming,
- goed werkende airo met climate control voor chauffeur en passagier,
- dubbel-din radio met versterker,
- middenarmsteun voor en achter met bekerhouders,
- volautomatisch elektrische ramen rondom
- automatisch dimmende spiegel,
- cruise control,
- parkeersensoren,
- cdv en alarm met afstandsbediening,
- automatische lampen,
- originele xenon koplampen,
- automatische hoogteregeling voor de koplampen,
- koplampsproeiers,
- mistlampen,
- etc etc etc.
Hoi!
Omdat mijn vriendin een auto gaat kopen kan ik terug gaan naar een twee-deurs/twee-zits sportieve auto. Een grote vier-deurs is dan niet meer nodig, hoe super luxe en sexy hij toch ook is!
Het is een GS300 uit '98 waar twee jaar geleden een splinternieuwe LPi systeem is ingebouwd. Daarmee maakt hij heel voordelig km's!
Omdat het een nieuwe LPG injectie systeem is maakt hij op LPG even veel vermogen als op benzine.
De motor loopt nog heel goed (km-stand 235000km) en de automaatbak schakelt nog altijd heel soepel. Ik kan niet uitdrukken hoe luxe het voelt om hier in te rijden. Hij is van binnen zo stil, zo comfortable, gewoon VIP! Ik heb er niet veel mee gedaan behalve het LPi systeem laten inbouwen, hem verlaagd op coilovers en deze velgen er onder gezet. Hij heeft APK t/m juni 2016.
Hij rijdt gewoon heerlijk en best rap ook als het moet.
Er zit een waslijst van opties aan deze Lexus, denk aan:
Op originele vering en velgen: €4999.
Contact gegevens:
johnjoosten@gmail.com
0612873042

Omdat mijn vriendin een auto gaat kopen kan ik terug gaan naar een twee-deurs/twee-zits sportieve auto. Een grote vier-deurs is dan niet meer nodig, hoe super luxe en sexy hij toch ook is!
Het is een GS300 uit '98 waar twee jaar geleden een splinternieuwe LPi systeem is ingebouwd. Daarmee maakt hij heel voordelig km's!
Omdat het een nieuwe LPG injectie systeem is maakt hij op LPG even veel vermogen als op benzine.
De motor loopt nog heel goed (km-stand 235000km) en de automaatbak schakelt nog altijd heel soepel. Ik kan niet uitdrukken hoe luxe het voelt om hier in te rijden. Hij is van binnen zo stil, zo comfortable, gewoon VIP! Ik heb er niet veel mee gedaan behalve het LPi systeem laten inbouwen, hem verlaagd op coilovers en deze velgen er onder gezet. Hij heeft APK t/m juni 2016.
Hij rijdt gewoon heerlijk en best rap ook als het moet.

Er zit een waslijst van opties aan deze Lexus, denk aan:
Op originele vering en velgen: €4999.
Contact gegevens:
johnjoosten@gmail.com
0612873042