Toyota Starlet EP91 Glanza V !Gereserveerd!

Got a car for sale, post it in here
sd075
129
phpbb3styles ©
17 Oct 2011, 17:28

Post by sd075 »

Hallo!

Bij deze bied ik mijn opgepepte winkelwagen aan!

Algemene gegevens:
Merk + Type: Toyota Starlet EP91 Glanza V (Facelift)
Bouwjaar: 1998
Kleur: Wit
Brandstof: Benzine
Motor: 4E-fte 1.3 turbo (130pk / 150nm)
Transmissie: 5 bak, handgeschakeld
Gewicht: 1000kg
KM-stand: 131.xxx (word nog mee gereden)

Onderhoud:
Bij import (06-12-2011) is de Glanza voorzien van nieuwe vloeistoffen, bougies en filters, distributie riem (bij 100xxx), waterpomp.
APK tot: 09-11-2013
Bij de laatste APK zijn ook de koppeling vervangen en de remblokken rondom.

Motorische aanpassingen:
-Reinforced RVS header
-Stock ct9 turbo
-Roadrunner decat
-2.5" JapSpeed catback
-HKS verstelbare actuator
-Blitz front mounted intercooler met short-route pipe (minder laggy dan de lange Blitz route)
-Racespec kleppendeksel (opgelaste AN-8 fittingen ---> oil catch can)
-NGK bougie kabels (kinky blauw)
-Tuning Developments instelbare brandstof druk regelaar
-Tuning Developments 255L p/h brandstof pomp

Electronische aanpassingen:
-AEM wideband lambda
-DEFI/TRD boost controller (met DEFI-link)
-GFB electronische boost controller
-STRI oil temp en pressure gauges

Onderstel / handling aanpassingen:
-ZEP schroefset
-ZEP strutbar achter
-ZEP verstelbare panhard rod
-ZEP c-pillar bar
-Carbing strutbar voor
-TRD swaybar voor
-TRD shortshifter
-Staal omvlochten remleidingen
-EBC greenstuff remblokken achter en vergelijkbaar aan de voorzijde
-Exedy OEM replacement clutch
-SSR Sprinthart Tuner (15x6.5xET32)
-Yokohama Parada SpecII banden (195/50/15)

Exterieur aanpassingen:
-OEM voorbumper lip

Interieur aanpassingen:
-Recaro SR5 Speed verstelbare sportstoelen

Opmerkingen:
-De bodem is bij import getectyleerd.
-De plastic delen van de auto (voorbumper, achterbumper en skirts) zijn niet denderend mooi.
-1 klein roest plekje op de rand van de bijrijders deur (zie foto)
-18.2 kenteken plaatjes, uitzondering in de papieren!
-Achterinterieur is gestript maar alles is nog aanwezig!
-Klokken (AEM en oil gauges) moeten nog mooi in het interieur geplaatst worden, zoals op de foto is een tijdelijke oplossing.
-Er zit momenteel een Takata gordel in, deze word NIET mee verkocht. (Tegen meerprijs evt. een QSP 6punt harness mee te leveren)
-De Pioneer radio word ook NIET mee verkocht.
-Ik heb nog een hele ombouw set liggen van hoogwaardige spullen voor een TD04L turbo swap, deze kan in overleg en tegen meer prijs overgenomen worden.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

De Glanza handeld echt als een Kart en is nog goed rap van zn plekkie ook!
Ik heb de auto nu ruim een jaar in bezit en ben toe aan iets anders.
De auto hoeft dus in zekere zin niet persé weg, dus op onzin-biedingen of koopjes jagers wordt niet gereageerd.

Vraagprijs voor dit moois:
€4950,-

Volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gehad nu.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag!

Reacties per mail is gewenst!
jsteunebrink@live.nl

Mvg,
Jurriën
Last edited by sd075 on 18 Feb 2014, 11:17, edited 2 times in total.

sd075
129
17 Oct 2011, 17:28

Post by sd075 »

Up en pricedrop.

€5500,-

sd075
129
17 Oct 2011, 17:28

Post by sd075 »

Up!

€4950,-

User avatar
bob.
1340
29 Mar 2010, 11:08
Location: Nijmegen

Post by bob. »

Is de markt zo slecht?

sd075
129
17 Oct 2011, 17:28

Post by sd075 »

jep :(

User avatar
bob.
1340
29 Mar 2010, 11:08
Location: Nijmegen

Post by bob. »

Fijn vooruitzicht..

RicoW
101
27 Oct 2010, 05:06

Post by RicoW »

je kon em ruilen voor mijn R32 ;)

sd075
129
17 Oct 2011, 17:28

Post by sd075 »

Ja, kon.

Maar er zijn redenen waarom ik het niet gedaan heb. ;-)

Post Reply
cron