R33 GTR

Got a car for sale, post it in here
irreeL
361
phpbb3styles ©
08 Oct 2010, 19:10

Post by irreeL »

Nissan Skyline R33 GTR
Bouwjaar: 1995
Kilometerstand: +/-128000 op het chassis, +/- 3000 op het blok, wordt nog mee gereden
Kleur: Sparkling Silver (originele lak)
APK tot Januari 2015

Skyline verkeerd in uitstekende staat, eerste en enige eigenaar sinds de import in 2009. Auto heeft geen last van de vaak voorkomende roestverschijnselen zoals op de veerpootbruggen en dergelijke. Sinds 2009 is de auto meerdere malen opnieuw getectyleerd om roest te voorkomen, met succes, want de auto is zo goed als roest vrij en in zeer goede staat.

Het blok is volledig gereviseerd en opnieuw opgebouwd door Pro-Import te Aalsmeer, vermogen ligt momenteel op 622PK. (Navraag over de motor kan gedaan worden bij Pro Import te Aalsmeer)

Motorisch:
Onderblok opgebouw met Wiseco gesmede zuigers, Eagle drijfstangen, ACL lagers, Cosworth Koppakking (gebouwd door Pro-import)
Kop gereinigd en gereviseerd met OEM onderdelen
Tomei Baffle Plate
Tomei Adjustable Cam Pulley’s
N1 Waterpomp
N1 Oliepomp
Oliekoeler en filter-relocation kit
Nismo thermostaat
Carbonetics Twin Plate-koppeling
Koyo 52MM radiator
Jeroentje.nl FMIC
Aeromotive 340LPH in-tank brandstofpomp
Deatschwerks 800CC injectoren
Turbo Garrett GT4088R 1.06A/R
6Boost spruitstuk met 4” Downpipe en 60mm Wastegate
HKS Hi-silent uitlaat

Interieur:
Cusco 6-point (schroef)kooi
Nismo 320km/h teller

Electronics:
Haltech Platinum Pro ECU (gemapped door Henk @ Pro-import)
OKADA Coilpacks
Apexi Turbo-timer

Vloeistoffen:
Fuchs Titan Pro R 15W50 olie
Redline bak- en differentieelolie

Exterieur:
VOLK TE37 17” velgen
Nismo S-tune knipperlichten
Aerocatch motorkapsloten (met slot)
Carbonnen A-pillars Covers

Ophanging:
Ohlins Coilovers
Nismo Engine Mounts

Ongetwijfeld ben ik nog een hoop zaken vergeten. Ik heb nagenoeg overal de bonnen nog van in mijn administratie, dus alles is te overleggen!

De wagen hoeft niet per direct of per se weg, mijn vraagprijs is 18.000 euro, uiteraard valt er te onderhandelen! Ook inruil MET bijbetaling is mogelijk, auto’s waar ik interesse in heb zijn zo goed als alle import 4-deurs (EVO’s, Gloria’s, Cima’s, Chaser’s, Tourer’s, etc…). Zoals gezegd, zonder aannemelijk bod blijft de auto gewoon in mijn bezit. Maar tegen de juiste prijs word hij zeker verkocht!

Ben altijd bijzonder zuinig op de auto geweest, en zou ook graag zijn dat hij weer naar een goede eigenaar gaat! Alle zaken die nu niet gemonteerd zijn (zoals bijvoorbeeld de beschermkap midden op de motor van de coilpacks, deze is tevens in de oranje kleur meegespoten en de interieurdelen links en rechts naast de achterbank) worden er bij geleverd op het moment van verkoop!

Proefrijden alleen bij serieuze interesse op afspraak.

Ben te bereiken via het forum, maar ook indien gewenst via de whatsapp (06 11 34 34 20)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

irreeL
361
08 Oct 2010, 19:10

Post by irreeL »

Eens kijken of er met een lagere prijs meer interesse is! 15.000 euro en de skyline is van jou, inruilingen sta ik ook nog steeds open voor!

Post Reply