'91Miata

Got a car for sale, post it in here
Rens
Wangan Warrior
3533
phpbb3styles ©
27 Jul 2009, 14:34

Post by Rens »

Beste kappers,
Toch met een beetje pijn in m'n hart neem ik afscheid van mijn '91 Miata. Ik heb hier de afgelopen 3 tot 4 jaar met veel plezier in gereden maar het is me inmiddels toch te oncomfortabel en te klein geworden(of ik ben gewoon te dik dat kan ook). Het beestje heeft al een aardig leven achter de rug en ik heb zelf de tijd/plek en ook niet alle kennis om alles aan te pakken en op te knappen. Ik hoop hem kwijt te raken aan iemand of meerdere die nog blij gemaakt kunnen worden met onderdelen of in z'n geheel als opknap project.

Minpunten:
-Roesplekken (zie foto's) En nog meer zwakke roestpuntjes maar dit zijn denk ik de ergste.
-Versnellingsbak/druklager/ tandwielen(ofzo) versleten. Geeft het nodigere geraffel en gerammel in verschillende versnellingen maar ik rij er nog bijna dagelijks mee.
-Raammechanisme bestuurderskant kapot. Ik heb het raam provisorisch vast gemaakt maar zou met een nieuw mechanisme gewoon gerepareerd kunnen zijn.
-Uitlaat lek

Pluspunten:
-Intacte softtop (enkel van binnen bij de rits een scheur bij de rits maar kan gewoon probleemloos open en dicht incl achterruitje en lekt niet)
-Door de vorige eigenaar een nieuw(ere) 1.6 in gekomen. Ik heb de onderhoudsboekjes hiervan en kan ook ongeveer achterhaald worden hoeveel hij gelopen heeft. Ik schat rond de 150k
-Amper olie verbruik
-Origineel Garage Vary front lip volledig intact
-Strutbrace front
-Raceland coilovers (misschien geen pluspunt, maar zit geen oude originele vering onder)
-Momo sportstuurtje
-Altijd probleemloos door APK gekomen behalve 2 jaar geleden een stuk dorpel gelast)

Prijs voor de auto 650,- (weet nog niet welke wielen erbij komen maar die er nu op zitten gebruik ik tijdelijk op m'n nieuwe auto tot dat ik een ander setje laat restaureren.)

Ik heb verder nog een versnellingsbak bij de Miata die voor 150,- erbij kan. En een hardtop incl ruitverwarming(met kabeltje en stekker) die enkel een stukje raamrubber los heeft (zie foto) die ik voor 550,- los te koop wilt zetten maar als die hier kwijt kan, ook prima.

Behoorlijke post maar hopelijk is er interesse en krijgt de auto of de onderdelen een goed nieuw baasje. Men kan hier reageren of mij even toevoegen op FB bij interesse. Mijn nr. is 0630230159 maar gelieve eerst via PM.

Foto's:
Image

Image

Image

Voor meer foto's check deze link heel even of op m'n facebook pagina staat het bericht ook gedeeld door iemand.
https://www.facebook.com/barryvtveer/po ... ry_reshare" onclick="window.open(this.href);return false;

Ingmar
115
09 Jun 2009, 09:05

Post by Ingmar »

facebook linky no worky

Casejunkie
223
22 Nov 2010, 14:27

Post by Casejunkie »

Hoe zijn de kokerbalken en remleidingen?
En waar is hij eventueel te bezichtigen?

Rens
Wangan Warrior
3533
27 Jul 2009, 14:34

Post by Rens »

Hij staat in Roermond. Heb al een serieus geïnteresseerde voor het chassis waar ik morgen contact mee heb dus misschien is hij dan al weg. Kokerbalken heb ik geen idee van eerlijk gezegd. Hij is altijd door de APK gekomen zonder echt opmerkingen daarover dus. Ik heb hem zelf nooit op de brug verder.

Locked