Mazda Miata met 3sge beams motor

Got a car for sale, post it in here
Mialtezza
62
phpbb3styles ©
29 Dec 2014, 21:08
Car: Mazda Miata (NA)

Post by Mialtezza »

Mensen,

Bij deze wil ik mijn Miata met Toyota 3sge motor te koop zetten. Prijs is lastig en afhankelijk van hoe "compleet" de auto weg gaat. Ik zit nu op 210pk (stock) maar ik heb er parts bij te koop die 245-250pk kunnen opleveren. Er is serieus geld, bizar veel tijd en nog meer tijd en geld in deze auto gestopt om het apparaat te krijgen zoals deze is vandaag. De auto loopt perfect, loopt erg hard door zijn toeren heen.
De auto is rood, lak is redelijk. De body en onderstel is keihard, GEENroest, geen deuken of slecht plaatwerk. Zoek bij "voorstellen" naar mijn project topic, daar zijn bijna alle foto's en info te vinden. 

Er is net een nieuwe set banden om de wielen gegaan. De auto is volledig door mijzelf opgebouwd. De motor heeft nu tegen de 10k kilometers gedraaid in de auto, is nagenoeg compleet opnieuw opgebouwd, hetzelfde gaat op voor de versnellingsbak. De auto heeft een Torsen 2 diff. De auto heeft een hardtop in kleur en een softtop (die heb ik uit de auto gehaald toen de hardtop erop ging. Zie hieronder een kleine speclijst.

Motor:
- 2 liter 16v Toyota Altezza motor met 6bak, zeeeer zeldzaam. Motor heeft 10k gedraaid na gedeeltelijk nieuwe opbouw bak zelfde verhaal.
- custom vliegwiel met MR2 Turbo / Supra MK4 TT koppeling.
- custom inlaat
- custom uitlaat spruitstuk met 2.5" uitlaat vanaf het spruitstuk 
- stock Toyota ecu
- walbro 255L pomp
- custom radiator met spal fan

Onderstel:
- gele koni's, 10k km gereden, 1.5jr oud met originele veren. Verlaagd dmv NB topmounts.
- polybush end links 
- torsen 2 diff 3.9
- custom voorwielophanging (stuur geometrie is NIET veranderd!!!!!)
- agressieve straat uitlijning 

Interieur :
- origineel interieur
- schakelpaneel voor de bare essentials (achter ruit verwarming, launch control niet aangesloten, koelfan)

Eventuele extra's :
- originele ecu, niet meer te vinden, heb ik gekocht als spare. 300€ minimaal waard
- 4 extra coils (motor heeft coil on plug)
- extra lucht massa meter (ook zeldzaam)
- alle benodigde documenten die ik nodig had voor de swap
- set ITB's die pas gemaakt kunnen worden. Zeer zeldzaam. 450-500€ waard minimaal.
- 8 extra banden die geweldig zijn om te driften
- nog veel meer shit

Bij interesse graag contact opnemen, prijs moet ik nog vaststellen, is lastig om te bepalen. Ik zou de auto graag willen verkopen aan iemand die de auto gaat gebruiken waar ik hem voor gebouwd heb, iemand die verstand heeft van auto's en een auto als dit kan waarderen en controleren. De motor is beter dan deze ooit geweest is, hetzelfde geld voor de auto zelf. De auto rijdt als een kart.

Zie mijn build thread hier op het forum

Gr
Stephan