- Noud
- Wangan Warrior
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Vincent_R
- Wangan Warrior
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Vincent_R
- Wangan Warrior
Bedankt iedereen!
Hier eentje uit Hyde Park in Leeds

Voor mij vooral tof omdat elk bankje was bezet met studenten en ik dus iedereen heb moeten vragen om allemaal even weg te gaan. Ze deden het echt meteen dus dat was wel gaaf
. Mét mensen was het geen toffe foto.
Hier eentje uit Hyde Park in Leeds

Voor mij vooral tof omdat elk bankje was bezet met studenten en ik dus iedereen heb moeten vragen om allemaal even weg te gaan. Ze deden het echt meteen dus dat was wel gaaf

Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Gaaf Noud, iedereen vragen om even op te staan en dan een half uur lopen kloten voor een foto. En die studenten maar wachten

Gaaf
ook vet dat er een boom op de achtergrond precies doorloopt in de lijn van de poten van de banken

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Wat heb je eigenlijk gezegd? Get the f*&@ off those benches! I must take a picture?
Zonder gekheid! Mooi efoto!
Zonder gekheid! Mooi efoto!
Nurburgring count: 1
Hahah, bedankt! Nee dat was ik vergeten erbij te vertellen. Langs dat park zit een universiteit dus vandaar dat dat hele park vol zit met popie jopie studenten
. Ik bedacht heel even om inderdaad die hele rij bij elkaar te schreeuwen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan
. Gewoon even elk bankje afgegaan
.

Kost wat moeite, maar dan heb je wel een mooie plaat

Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!
Vandaag ben ik naar The Lake District geweest. Geweldig mooie natuur, daar komen binnenkort foto's van. Nu gewoon een plaatje uit de Yorkshire Dales waar ik tevreden over ben:

Dat is een leuke foto! Met een mooie diepte werking

Mooie foto! Respect voor de gene die de muurtjes heeft aangelgd, lijtk me nogal een werkje!

Ik ben dan al weer aantal weken terug van Engeland, maar op deze foto's ben ik erg trots en die wil ik dan hier ook nog even voorbij laten komen. Eerst mijn persoonlijke top 3 met als laatst nog een foto die ik laatst nog 'n beetje bewerkt heb.

Dankje! Daar ben ik zelf inderdaad ook erg tevreden over
.

Ik vindt de een na laatste erg mooi.
Dit omdat er een pad door de foto loopt die in de verte weg loopt. Hierdoor kijk je fijn in de foto.
Dit omdat er een pad door de foto loopt die in de verte weg loopt. Hierdoor kijk je fijn in de foto.