vliegtuig fanaten?

Discuss anything photo related here.
Borovan
422
phpbb3styles ©
17 May 2010, 21:07

Post by Borovan »

weet niet of er mensen zijn die het leuk vinden om vliegtuigjes en helicoptertjes te fotograferen. Vraag dit naar aanleiding van een foto van rens. Want mocht er interesse zijn voor wat leuker en diverser spul dan die gare f16's van nederland, moet je week 40 en 41 naar de vliegbasis volkel gaan en een plekje proberen te bemachtigen op de spottersplekken. Dan vind de nato tiger meet plaats en komt er vanalles vliegen daar als het maar een tijger of een leeuw of dergelijke in het logo van dat squadron staat. Weet niet of er animo voor is maar schijnt lekker druk te worden
Nissan Skyline R33 GT-R Vspec

Vincent_R
Wangan Warrior
5498
19 Oct 2009, 09:05

Post by Vincent_R »

Lijkt mij best gaaf!
Ga wel eens vaker in Volkel kijken bij de vliegbasis.

Misschien wel leuk om met wat mensen te gaan? (moet nog wel ff kijken of ik kan...)
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!

Borovan
422
17 May 2010, 21:07

Post by Borovan »

het is ongeveer 2 weken lang en misschien ook wel in het weekend, heb het schema nog niet gezien, maar ben zelf vrij in die dagen, misschien dat ik zelf ook wel een dagje ga, hoop eigenlijk voor die tijd dan wel een foto-pas te hebben om op de basis te mogen fotograferen haha hoef ik neit buiten het hek te staan maar denk niet dat ik die krijg :p

heb dit van de officiele site misschien dat iemand dit wil.

NATO Tiger Meet

We have today received news about the Spotters days during NTM 2010 at volkel. Here is what we know.
- 2 days planned, oct 7th and oct 13th
- Capacity 750 persons each day
- Cost is 20€ per person, including NTM 2010 CAP and sticker, parking and transport from parking to and from the base
- PR stands will be on location with Tigerstuff on sale from the participating Squadrons
- On base availibility of drinks and snacks at own cost
- Revenue from spottersdays will be presented to several charities
- Additional information will be available on the RNLAF NTM 2010 and SG Volkel websites

http://www.defensie.nl/natotigermeet2010

zal wel snel vol zijn denk ik haha is in elk geval van de 4de tot de 15de

lijstje aan vliegtuigen en helicopters:
10 Mirage
28 F16
4 Tornado
3 Rafale
6 Saab Grippen
1 Merlin HM1
2 AB212
4 F18
2 Mi-24 (Hind)