- Noud
- Wangan Warrior
- Suburuuh
- 1286
- 28 Mar 2012, 21:28
- Rolo
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Suburuuh
- 1286
- 28 Mar 2012, 21:28
- Yoshi
- 232
- 21 May 2012, 20:20
- Car: Nissan 200SX (S14)
- Patrick
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- bob.
- 1340
- 29 Mar 2010, 11:08
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- smeck
- 95
- 18 Nov 2012, 18:10
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
Jaaa klopt inderdaad! Hij zit heerlijk rechtop, staat z'n mannetje op de weg en schijnt ook op de boswegen prima te rijden te zijn. Gigantisch veel koppel. Wel een hap minder vermogen dan de Kawasaki maar dat maakt de rest meeeeeer dan goed.Rolo wrote:Zo, dat is heel wat anders dan de KawaKnappe brommer! F650?
Een F650 inderdaad!
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Lekker offroad'n met de Bimmer!
World Rally Blue BugEye MY01, CRASHED it, NO rebuild and now in a RED Ford S-Max 2.5Turbo Daily Family Racer!.
Ja kleine broertje van de GS serie, prima voor offroad denk dan ook ja. Vermogen is ook niet alles, als je maar lekker kan touren.Noud wrote:Jaaa klopt inderdaad! Hij zit heerlijk rechtop, staat z'n mannetje op de weg en schijnt ook op de boswegen prima te rijden te zijn. Gigantisch veel koppel. Wel een hap minder vermogen dan de Kawasaki maar dat maakt de rest meeeeeer dan goed.Rolo wrote:Zo, dat is heel wat anders dan de KawaKnappe brommer! F650?
Een F650 inderdaad!
Het vermogen is inderdaad niet bar veel, maar dat koppel. Onderin is hij echt heel snel weg. Vanaf 100 km/u wordt het een beetje saai. Maar het is ook een motor voor binnendoor en 80-wegen.
Zojuist deze gekocht omdat ik het wel echt allemaal goed wil gaan bijhouden:

En vanmiddag nieuwe achterremblokjes voor het ding gekocht.
Morgen eens verder frunniken aan de S13
.
Zojuist deze gekocht omdat ik het wel echt allemaal goed wil gaan bijhouden:

En vanmiddag nieuwe achterremblokjes voor het ding gekocht.
Morgen eens verder frunniken aan de S13
Die boeken zijn top! Ik heb er veel uit kunnen halen bij mijn (vorige) motor.
World Rally Blue BugEye MY01, CRASHED it, NO rebuild and now in a RED Ford S-Max 2.5Turbo Daily Family Racer!.
Nicer bimmert.
Op de nederlandse wegen kom je ze vaak tegen! Wij hebben er ook al een paar in de zaak gehad (werk bij een motorzaak).
Op de nederlandse wegen kom je ze vaak tegen! Wij hebben er ook al een paar in de zaak gehad (werk bij een motorzaak).

en compressor, handig als je aan het zuurstof moet
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Maar wel een snelle invalidewagenEric wrote:een invalidenwagen met glimwielen
En dan iets durven te zeggen over invalide karretjesEric wrote:Ik heb een kart gekochtVolgende week ophalen en elektrisch maken.
Toffe wagen Wesley!
Voor de motor een nieuwe allroad-band gekocht en een nieuwe ketting met tandwielen.
Voor de motor een nieuwe allroad-band gekocht en een nieuwe ketting met tandwielen.
Haha je bent er toch niet zo een die met de motor recht over rotonde's heen knalt
?
Hahahah, nee nee bij ons zijn de rotondes met betonplaten afgezet dus daar zou ik mezelf alleen maar mee hebben
.
bob. wrote:En dan iets durven te zeggen over invalide karretjesEric wrote:Ik heb een kart gekochtVolgende week ophalen en elektrisch maken.
Ga jij effe vanuit je rolstoel in een stoeltje zitten wat 5 cm boven de grond zit, dan jezelf weer ophijsen in je rolstoel en doen alsof dat gemakkelijk ging..
Die komt me bekend voor, ziet er wel vet uit met die kleine flares in ieder geval
.