- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Rolo
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Patrick
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- timmahhh
- 308
- 22 May 2011, 12:04
- Car: Nissan Silvia (S13)
- brie-jannn
- 247
- 08 May 2012, 23:08
- Car: Toyota MR2 (AW11)
- Rolo
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- Kay
- Wangan Warrior
- smeck
- 95
- 18 Nov 2012, 18:10
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Maurice
- Maurice
- Casejunkie
- 223
- 22 Nov 2010, 14:27
In de pocket? Gefeliciteeeeeeerd! 1/3e achter de rug
.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Komen steeds meer motorrijders hier denk. kunnen wel motor meetings gaan doen dan.
Eniehoe, proficiat!
Als er motormensen interesse hebben kan ik gerust eens een tripje uitstippelen! 's Ochtends vertrek vanuit Roermond. Helemaal binnendoor via de Eiffel naar De Ring. Daar chillen, touren (ik ken de omgeving van buiten) en genieten. Overnachten bij de Ring in een hotel. Gemiddeld 40 euro per persoon per nacht inc. ontbijt. En dan de dag erna binnendoor naar Spa Francorchamps rijden. Rond een uur of 3 rijden we Nederland weer binnen en het zal tot en met Roermond om en nabij de 600 kilometer zijn dat we rijden. Daarnaast verbruikt de gemiddelde motor niet eens zoveel dus je hebt een leuke trip voor niet al teveel geld achter de rug.
Als er genoeg interesse is wil ik dit gerust organiseren
. Maar dan moet er niet al te lang gewacht meer worden. Hoe later in het jaar, hoe sneller het weer in de Eiffel en de Ardennen omslaat.
Als er genoeg interesse is wil ik dit gerust organiseren
da's 4 x tanken voor deze meneer..
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Thanx!
Ja, Noud in de pocket. Alleen verbaas ik me iedere keer hoeveel mensen er zakken.
Voor mij zal het tripje nog even op zich laten wachten, maar ben er zeker wel een keer voor in als ik het rijbewijs en de motor heb.
Ja, Noud in de pocket. Alleen verbaas ik me iedere keer hoeveel mensen er zakken.
Voor mij zal het tripje nog even op zich laten wachten, maar ben er zeker wel een keer voor in als ik het rijbewijs en de motor heb.
Nurburgring count: 1
Inderdaad dat viel mij ook op. Moet zeggen dat het wel voornamelijk sjabben waren die zonder theorie naar huis gingen. De grootste verhalen voordat ze eraan beginnen en dat ze met leren gestopt waren op het moment dat ze van de middelbare school gingen en vervolgens lopen klagen wanneer blijkt dat ze een nieuwe poging moeten aanvragen omdat ze niet hebben geleerd
zon rondje is ook wel eens leuk om met de auto te doen noud!Noud wrote:Als er motormensen interesse hebben kan ik gerust eens een tripje uitstippelen! 's Ochtends vertrek vanuit Roermond. Helemaal binnendoor via de Eiffel naar De Ring. Daar chillen, touren (ik ken de omgeving van buiten) en genieten. Overnachten bij de Ring in een hotel. Gemiddeld 40 euro per persoon per nacht inc. ontbijt. En dan de dag erna binnendoor naar Spa Francorchamps rijden. Rond een uur of 3 rijden we Nederland weer binnen en het zal tot en met Roermond om en nabij de 600 kilometer zijn dat we rijden. Daarnaast verbruikt de gemiddelde motor niet eens zoveel dus je hebt een leuke trip voor niet al teveel geld achter de rug.
Als er genoeg interesse is wil ik dit gerust organiseren. Maar dan moet er niet al te lang gewacht meer worden. Hoe later in het jaar, hoe sneller het weer in de Eiffel en de Ardennen omslaat.
een defect aan een s13 is niets meer dan een excuus voor een upgrade
geld moet rollen en dat gaat het best op 4 wielen
geld moet rollen en dat gaat het best op 4 wielen
Toen ik de theorie ging halen voor de brommer, kwamen die sjaps met de scooter aangereden en daarna gingen ze ook weer gewoon naar huis met de scooter zonder het gehaald te hebben
haha
En zo'n toertocht kunnen we ook een keer met de auto doen idd
Hhm klinkt opzich wel goed! Al zal mijn brommer ook genoeg drinken met zo'n trip haha.
Ik zeg maar niet hoe vaak ik de theorie over moest doen.
Ik zeg maar niet hoe vaak ik de theorie over moest doen.
hahaha ja dat weet ik ook nog!brie-jannn wrote:Toen ik de theorie ging halen voor de brommer, kwamen die sjaps met de scooter aangereden en daarna gingen ze ook weer gewoon naar huis met de scooter zonder het gehaald te hebbenhaha
Ik: "En hoe ging ie bij jouw?"
Gozer: "&*%&* voor de zesde keer gezakt"
*stapt op z'n 70cc Aerox en scheurt weg*
Zojuist GTA 5 gepre-ordered. Had stiekem gehoopt dat ik hem vorig jaar april mee kon nemen naar m'n verblijf in Engeland. Dat werd toen voorjaar van 2013 en nu is het nog minder dan 2 weken wachten. Duurt lang.
Ik ookNoud wrote:Zojuist GTA 5 gepre-ordered. Had stiekem gehoopt dat ik hem vorig jaar april mee kon nemen naar m'n verblijf in Engeland. Dat werd toen voorjaar van 2013 en nu is het nog minder dan 2 weken wachten. Duurt lang.
1983 Toyota Carina TA60
apk en nieuwe bandjes voor de skyline
nieuwe bandjes voor de sx
berg vrouwen kleding voor bachelor party van een vriend
normaal pak voor trouwerij zelf
nieuwe bandjes voor de sx
berg vrouwen kleding voor bachelor party van een vriend
normaal pak voor trouwerij zelf
Een paar nieuwe schoenen bij Vans USA. Een goede vriendin van mijn moeder woont in Miami, en haar zoon neemt ze binnenkort mee voor mij terug naar Nederland
Normaal ben ik helemaal niet zo'n sneakerfanaat (ben wel fan van dure horloges
), maar vond deze wel kick eigenlijk. Ze waren helaas niet in Nederland of Europa te krijgen, dus dan maar zo
Hahaha, nice one!Rolo wrote:Radiator van de 626 is al enige tijd kapot, dus gister andere radiator gekocht, met auto eromheen.![]()
Rolo,
Is dit nog een RWD 626?
Vannacht was ik 1 van de idioten die in de rij stond van GTA V. Nog nooit eerder in de rij gestaan voor een game. Ik ga het ook waarschijnlijk nooit meer doen ook. Maar was voor een keer wel geinig.
Wat ik tot nu toe heb gezien is de game erg mooi uitgewerkt.
Is dit nog een RWD 626?
Vannacht was ik 1 van de idioten die in de rij stond van GTA V. Nog nooit eerder in de rij gestaan voor een game. Ik ga het ook waarschijnlijk nooit meer doen ook. Maar was voor een keer wel geinig.
Wat ik tot nu toe heb gezien is de game erg mooi uitgewerkt.