Het-grote-wat-heb-je-vandaag-gekocht-topic

Anything is fine as long as its off-topic.
Benn30
658
phpbb3styles ©
02 Nov 2010, 22:16

Post by Benn30 »

Theorie certificaat voor de motor en nog een middagje vrij...
Nurburgring count: 1

Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

In de pocket? Gefeliciteeeeeeerd! 1/3e achter de rug :D.
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

Rolo
1142
10 Feb 2010, 08:30

Post by Rolo »

Komen steeds meer motorrijders hier denk. kunnen wel motor meetings gaan doen dan. :banana: Eniehoe, proficiat!

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Als er motormensen interesse hebben kan ik gerust eens een tripje uitstippelen! 's Ochtends vertrek vanuit Roermond. Helemaal binnendoor via de Eiffel naar De Ring. Daar chillen, touren (ik ken de omgeving van buiten) en genieten. Overnachten bij de Ring in een hotel. Gemiddeld 40 euro per persoon per nacht inc. ontbijt. En dan de dag erna binnendoor naar Spa Francorchamps rijden. Rond een uur of 3 rijden we Nederland weer binnen en het zal tot en met Roermond om en nabij de 600 kilometer zijn dat we rijden. Daarnaast verbruikt de gemiddelde motor niet eens zoveel dus je hebt een leuke trip voor niet al teveel geld achter de rug.

Als er genoeg interesse is wil ik dit gerust organiseren :). Maar dan moet er niet al te lang gewacht meer worden. Hoe later in het jaar, hoe sneller het weer in de Eiffel en de Ardennen omslaat.

Patrick
4731
26 Aug 2009, 17:41

Post by Patrick »

da's 4 x tanken voor deze meneer.. :P
Nürburgring count: 20

Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.

Benn30
658
02 Nov 2010, 22:16

Post by Benn30 »

Thanx!

Ja, Noud in de pocket. Alleen verbaas ik me iedere keer hoeveel mensen er zakken.

Voor mij zal het tripje nog even op zich laten wachten, maar ben er zeker wel een keer voor in als ik het rijbewijs en de motor heb.
Nurburgring count: 1

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Inderdaad dat viel mij ook op. Moet zeggen dat het wel voornamelijk sjabben waren die zonder theorie naar huis gingen. De grootste verhalen voordat ze eraan beginnen en dat ze met leren gestopt waren op het moment dat ze van de middelbare school gingen en vervolgens lopen klagen wanneer blijkt dat ze een nieuwe poging moeten aanvragen omdat ze niet hebben geleerd :lol:

timmahhh
308
22 May 2011, 12:04
Car: Nissan Silvia (S13)

Post by timmahhh »

Noud wrote:Als er motormensen interesse hebben kan ik gerust eens een tripje uitstippelen! 's Ochtends vertrek vanuit Roermond. Helemaal binnendoor via de Eiffel naar De Ring. Daar chillen, touren (ik ken de omgeving van buiten) en genieten. Overnachten bij de Ring in een hotel. Gemiddeld 40 euro per persoon per nacht inc. ontbijt. En dan de dag erna binnendoor naar Spa Francorchamps rijden. Rond een uur of 3 rijden we Nederland weer binnen en het zal tot en met Roermond om en nabij de 600 kilometer zijn dat we rijden. Daarnaast verbruikt de gemiddelde motor niet eens zoveel dus je hebt een leuke trip voor niet al teveel geld achter de rug.

Als er genoeg interesse is wil ik dit gerust organiseren :). Maar dan moet er niet al te lang gewacht meer worden. Hoe later in het jaar, hoe sneller het weer in de Eiffel en de Ardennen omslaat.
zon rondje is ook wel eens leuk om met de auto te doen noud!
een defect aan een s13 is niets meer dan een excuus voor een upgrade

geld moet rollen en dat gaat het best op 4 wielen

brie-jannn
247
08 May 2012, 23:08
Car: Toyota MR2 (AW11)

Post by brie-jannn »

Toen ik de theorie ging halen voor de brommer, kwamen die sjaps met de scooter aangereden en daarna gingen ze ook weer gewoon naar huis met de scooter zonder het gehaald te hebben :P haha

En zo'n toertocht kunnen we ook een keer met de auto doen idd :D

Rolo
1142

Post by Rolo »

Hhm klinkt opzich wel goed! Al zal mijn brommer ook genoeg drinken met zo'n trip haha.

Ik zeg maar niet hoe vaak ik de theorie over moest doen. :lol:

Kevink
999
12 Mar 2010, 15:58
Car: Subaru Impreza WRX

Post by Kevink »

brie-jannn wrote:Toen ik de theorie ging halen voor de brommer, kwamen die sjaps met de scooter aangereden en daarna gingen ze ook weer gewoon naar huis met de scooter zonder het gehaald te hebben :P haha

En zo'n toertocht kunnen we ook een keer met de auto doen idd :D
hahaha ja dat weet ik ook nog!

Ik: "En hoe ging ie bij jouw?"
Gozer: "&*%&* voor de zesde keer gezakt"
*stapt op z'n 70cc Aerox en scheurt weg*

Leander
892
06 Dec 2011, 20:27
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Leander »

18,000 yen :cheer:

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Zojuist GTA 5 gepre-ordered. Had stiekem gehoopt dat ik hem vorig jaar april mee kon nemen naar m'n verblijf in Engeland. Dat werd toen voorjaar van 2013 en nu is het nog minder dan 2 weken wachten. Duurt lang.

Ray
130
23 Oct 2011, 23:16

Post by Ray »

een tas voor school gekocht :(
シビック タイプr EP3

Kay
Wangan Warrior
2928
07 May 2009, 19:16

Post by Kay »

Noud wrote:Zojuist GTA 5 gepre-ordered. Had stiekem gehoopt dat ik hem vorig jaar april mee kon nemen naar m'n verblijf in Engeland. Dat werd toen voorjaar van 2013 en nu is het nog minder dan 2 weken wachten. Duurt lang.
Ik ook :cheer:
1983 Toyota Carina TA60

smeck
95
18 Nov 2012, 18:10

Post by smeck »

apk en nieuwe bandjes voor de skyline
nieuwe bandjes voor de sx
berg vrouwen kleding voor bachelor party van een vriend
normaal pak voor trouwerij zelf :lol:

Leander
892
06 Dec 2011, 20:27
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Leander »

ik kon dit niet laten liggen voor 100 yen!

Image

en nog een heleboel andere zooi gekocht voor 100 yen :D

Ray
130
23 Oct 2011, 23:16

Post by Ray »

Dat is niet duur dan!
シビック タイプr EP3

Maurice
127
18 Aug 2013, 13:35

Post by Maurice »

Een paar nieuwe schoenen bij Vans USA. Een goede vriendin van mijn moeder woont in Miami, en haar zoon neemt ze binnenkort mee voor mij terug naar Nederland :P Normaal ben ik helemaal niet zo'n sneakerfanaat (ben wel fan van dure horloges 8-) ), maar vond deze wel kick eigenlijk. Ze waren helaas niet in Nederland of Europa te krijgen, dus dan maar zo :)

Image

Rens
Wangan Warrior
3533
27 Jul 2009, 14:34

Post by Rens »

Wat een kutschoenen.

Maurice
127

Post by Maurice »

Rens wrote:Wat een kutschoenen.
Wat een lekker compact bundeltje liefde ben je toch... :mrgreen:

Rolo
1142

Post by Rolo »

Radiator van de 626 is al enige tijd kapot, dus gister andere radiator gekocht, met auto eromheen. :frantic:

Image

Maurice
127

Post by Maurice »

Rolo wrote:Radiator van de 626 is al enige tijd kapot, dus gister andere radiator gekocht, met auto eromheen. :frantic:
Hahaha, nice one!

Casejunkie
223
22 Nov 2010, 14:27

Post by Casejunkie »

Rolo,

Is dit nog een RWD 626?

Vannacht was ik 1 van de idioten die in de rij stond van GTA V. Nog nooit eerder in de rij gestaan voor een game. Ik ga het ook waarschijnlijk nooit meer doen ook. Maar was voor een keer wel geinig.

Wat ik tot nu toe heb gezien is de game erg mooi uitgewerkt.

Rolo
1142

Post by Rolo »

Yep klopt helemaal, dit is een 2.0 automatic

Post Reply