Next-Gen-Consoles - wie o wie / wat en waar?

Anything is fine as long as its off-topic.
Lycan-Strife
66
phpbb3styles ©
13 Apr 2012, 21:06

Post by Lycan-Strife »

Hey Guys n Girls,

Ik ben best wel ene dikke vette gamer en ik heb eigenlijk best wel dikke zin in een ps4 of xboner...

Zijn hier toevallig nog mede-gamers aanwezig?

Zit eraan te denken om misschien dit weekend een Xboner te scoren uit bijv. Engeland of Duitsland (laatste optie is wat makkelijker).
Mochten er nog mensen zijn met ideeen of tips/truuks of misschien dat iemand afhaakt? Laat het me weten.

Heb er in ieder geval zin an!

Bop
329
16 Mar 2013, 15:05
Car: Mazda Miata (NA)

Post by Bop »

Ik chill m lekker nog op mn vorige gen Xdoos 360 slim. Heb wel beide consoles al gespeeld(gamescom), nooit een fan geweest van Playstation controllers maar beide speelden best prima. Xbox One controllers zijn wel echt mega chill!
Mattijn wrote:"Wij zijn Roadster Crew, niet de club voor behoud van bodemplaat, banden en benzine."

Texhnolith
Wangan Warrior
5142
05 May 2009, 15:56
Car: Nissan Silvia (S15)

Post by Texhnolith »

Ik speel m'n PS3 spellen die ik nog heb eerst uit, dan een PS4 halen.
M'n 360 staat al jaren te verstoffen omdat er geen leuke games voor zijn (vind ik) en de controler vind ik voor mij ook te groot. Dus de PS4 is voor mij weer de ideale kandidaat met een betere controler en betere games.

Zeiretto
430
01 Jul 2012, 23:42
Car: Toyota Supra MK4

Post by Zeiretto »

Ik heb m'n PS4 al in februari gereserveerd, ben behoorlijk hyped up! Vind de Xbone niet heel boeiend, 80% van de toffe functies wordt alleen in de VS benut. Vind wel dat ze de betere launch-games hebben (Dead Rising en Forza vooral) maar vind ze niet zó vet dat ik er €100,- meer voor wil betalen. Bovendien is de Xbox One hier voorlopig niet en heb ik een hekel aan Kinect...

PS4 is ook een stuk krachtiger en heeft toffe Share functies (live streamen via Twitch en screenshots maken en delen enzo).
- 1996 Toyota Supra MKIV RZ Twin Turbo 6 speed JZA80 -

Gionnie
291
22 Oct 2012, 20:55

Post by Gionnie »

Texhnolith wrote:Ik speel m'n PS3 spellen die ik nog heb eerst uit, dan een PS4 halen.
Dit, hopelijk hebben ze dan de meeste eventuele kinderziektes eruit gehaald.
I have champagne tastes but only a beer budget.

Nivek
Wangan Warrior
2898
31 Aug 2010, 17:41
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Nivek »

Ik speel eigenlijk alles op de pc. Ik wil een 2dehands ps3 opzoeken en gt6 aanschaffen. Lekker reesen jwz
Image

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)

Daveizz
128
26 Jan 2012, 10:33

Post by Daveizz »

Ik had mijn second pre-order ook al gedaan voor de PS4, Xdoos is nooit mijn ding geweest.
Voor de aanschaf was de PS3 goedkoper en de 360 controllers kreeg ik niet lekker weg in mijn hand.
Maar heb de PS3 niet alleen als console gebruikt, ook als mediaplayer voor mn ethernet streaming.

Nu bij het laatste bericht ik te lezen kreeg dat de PS4 GEEN MP3 afspeelmogelijkheid heeft, GEEN DVD's kan afspelen en GEEN DNLA protocol aankan zie ik af van de aanschaf.
Maar he, that's just my 2 cents

Zeiretto
430
01 Jul 2012, 23:42
Car: Toyota Supra MK4

Post by Zeiretto »

Dat wordt er allemaal bijgepatched in een update. Hij speelt ook (nog) geen 3D Blurays af.
- 1996 Toyota Supra MKIV RZ Twin Turbo 6 speed JZA80 -

Daveizz
128
26 Jan 2012, 10:33

Post by Daveizz »

We zullen zien of dat iff het geval is, nu neem ik dat risico nog niet.
Wanneer officieel bekend wordt gemaakt dat dat idd het geval is zal ik de nieuwe PS kopen.

Post Reply