- PeeSx
- Rolo
- jeroenwrx
- 489
- 07 Jun 2010, 16:57
- dont_panic
- 55
- 21 Nov 2010, 20:28
- Car: Nissan 350Z
- Ruud
- 2173
- 31 Jul 2010, 19:02
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Leander
- 892
- 06 Dec 2011, 20:27
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
The Fast & The Furious hoofdrolspeler Paul Walker is gisterenavond omgekomen bij een auto-ongeluk. Hij reed mee in een Porsche Carrera GT welke inclusief beide inzittenden is uitgebrand.
Ook al maken we allemaal wel eens geintjes over de uitspraken in de films en relateren we het met rijsthokken, toch heeft de serie films misschien wel eenieder van ons op de een of andere manier beïnvloed of wellicht zelfs wel in de auto scene getrokken.
Paul was buiten de films om net zo'n autoliefhebber en zette zich in voor een hoop ellende van anderen.
RIP Paul
Ook al maken we allemaal wel eens geintjes over de uitspraken in de films en relateren we het met rijsthokken, toch heeft de serie films misschien wel eenieder van ons op de een of andere manier beïnvloed of wellicht zelfs wel in de auto scene getrokken.
Paul was buiten de films om net zo'n autoliefhebber en zette zich in voor een hoop ellende van anderen.
RIP Paul
Lelijk paars rothok
Kan nog altijd genieten van de f&f films en ook zijn ander werk, was een goede acteur. En daarnaast een held en ook auto gek zoals ons.
RIP Paul Walker..
RIP Paul Walker..
Paul heeft denk ik veel bijgedragen aan de tuning scene zoals hij is mede door zijn werk in de F&F films.
Helaas veel te jong heen gegaan.
Helaas veel te jong heen gegaan.
Ja heftig man, ben normaal best cool met dit soort dingen, maar dit deed me wel wat!
R.I.P kerel!
R.I.P kerel!
Z-Nation. A fan based page about all Japan has to offer when it comes to cars, the Nissan Z cars in general ! https://www.facebook.com/JdmZnation
Hij had zelf oa een R34 GT-R Vspec II,
was dus niet alleen een liefhebber van die auto in de films, maar ook in het echt.
Erg jammer.
Keek ook altijd graag naar die films, hoe over de top de laatste ook waren.
was dus niet alleen een liefhebber van die auto in de films, maar ook in het echt.
Erg jammer.
Keek ook altijd graag naar die films, hoe over de top de laatste ook waren.
Ik zat het vanochtend ook met grote verbazing te lezen...
Hij was idd zelf ook auto liefhebber, heb wel is een filmpje voorbij zien komen dat hij met de mines r34 rijdt in japan.
De films kloppen voor geen meter betreft bepaalde dingen, maar toch keek je er naar. We kennen hem niet persoonlijk en toch doet het je wat. Wellicht vooral weer omdat bewezen word hoe plots en onverwachts er iets kan gebeuren.
R.I.P.
Hij was idd zelf ook auto liefhebber, heb wel is een filmpje voorbij zien komen dat hij met de mines r34 rijdt in japan.
De films kloppen voor geen meter betreft bepaalde dingen, maar toch keek je er naar. We kennen hem niet persoonlijk en toch doet het je wat. Wellicht vooral weer omdat bewezen word hoe plots en onverwachts er iets kan gebeuren.
R.I.P.

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Hij was 'maar' een acteur, maar toch grijpt het jme aan, en de hele autocommunity. Check je facebook maar en alle online blogs. Uiteindelijk is hij toch wel de personificatie is van de hele scene, en onze dagelijkse bezigheid/interesse en vele via hem daarmee in aanraking zijn gekomen.
Mijn gedachte en condoleances gaan uit naar alle direct betrokkenen. R.I.P.
Mijn gedachte en condoleances gaan uit naar alle direct betrokkenen. R.I.P.