- Ingmar
- 115
- 09 Jun 2009, 09:05
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- skyrider
- Wangan Warrior
- 327
- 16 Feb 2013, 21:40
- Car: Nissan Skyline GTST (R33)
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Zeiretto
- 430
- 01 Jul 2012, 23:42
- Car: Toyota Supra MK4
- ricamros
- 730
- 01 Apr 2012, 14:35
- Car: Mazda Miata (NA)
- ricamros
- 730
- 01 Apr 2012, 14:35
- Car: Mazda Miata (NA)
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- Kapitein Iglo
jazekerOpgedronken wrote:Is dat... een 1UZ?
oermannen?Rens wrote:Ja, dit is oermannen!
Definitie van ons Zuiderlingen over het feit dat je goed bezig bent
.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)

(De witte die ik had bleek een wrak, lang verhaal... Nu heb ik deze!)
- 1996 Toyota Supra MKIV RZ Twin Turbo 6 speed JZA80 -
Yes V-tokkie power yoRens wrote:Dus dat is nou zo'n VTEC ding?
Toch ergens wel jammer!
Uwe Subaru was wel een iconisch dingetje.
Uwe Subaru was wel een iconisch dingetje.
Misschien kom ik binnekort wel een keer bij je roven Johan. Toch wel een eer om te weten dat er misschien subaru onderdelen op een Datsun 260z komen?
Blijft zonde! maar snap de keuze. Al een tipje van de sluier aan wat we qua vervanger kunnen verwachten?
Haha, dat zou wel bijzonder zijnRobin260z wrote:Misschien kom ik binnekort wel een keer bij je roven Johan. Toch wel een eer om te weten dat er misschien subaru onderdelen op een Datsun 260z komen?![]()
Elke week vind ik wel weer wat anders leuk, dus ik kan wel wat roepen, maar het word waarschijnlijk toch wel iets anders dan dat ik nu zou zeggenTexhnolith wrote:Blijft zonde! maar snap de keuze. Al een tipje van de sluier aan wat we qua vervanger kunnen verwachten?
Edit: wat wel vrij consistent is zijn mijn wensen/eisen voor de volgende auto, namelijk: comfortabel (ik wil er mee naar zweden rijden volgend jaar) in de zin van dat er een interieur in zit, navigatie, muziek, etc. Er moet wat vermogen in zitten. Hoeft niet zo snel te gaan als de Subaru, maar moet goed vooruit te trappen zijn. En het moet een headturner zijn. En als de auto dat niet van zichzelf heeft, dan moet het te doen zijn met een leuke wrap ofzo.