- Furby
- Patrick
- Kapitein Iglo
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Location: Roermond
- Furby
- 469
- 18 Mar 2010, 20:31
- Location: Breda
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Location: Nijmegen
- Furby
- 469
- 18 Mar 2010, 20:31
- Location: Breda
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Location: Roermond
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Location: Nijmegen
- JJ-san
- 65
- 02 Sep 2010, 20:07
- JJ-san
- 65
- 02 Sep 2010, 20:07
- JJ-san
- 65
- 02 Sep 2010, 20:07
- Furby
- 469
- 18 Mar 2010, 20:31
- Location: Breda
- Furby
- 469
- 18 Mar 2010, 20:31
- Location: Breda
- jeffrey_200sx
- 523
- 08 Oct 2009, 14:20
- Location: Joure
Voor de s13 rijders onder ons,
Ik wilde laatst het drukpotje van mijn oliedrukmeter monteren op mijn sandwichplate, maar dit paste niet door een stekker onder mijn oliefilter.
Weet iemand wat voor stekker dat is en of deze eventueel weg kan, en zo niet hoe ik dit dan op kan lossen.
Drukpotje

Sandwichplate met stekker
Ik wilde laatst het drukpotje van mijn oliedrukmeter monteren op mijn sandwichplate, maar dit paste niet door een stekker onder mijn oliefilter.
Weet iemand wat voor stekker dat is en of deze eventueel weg kan, en zo niet hoe ik dit dan op kan lossen.
Drukpotje

Sandwichplate met stekker


die stekker is volgens mij je OEM olie druk meter, dus die kun je misschien wel laten zitten
en volgens mij kun je die platen toch gewoon draaien? want die zit geklemd onder je filter ofzo toch?
pff weet 't al niet meer precies..

en volgens mij kun je die platen toch gewoon draaien? want die zit geklemd onder je filter ofzo toch?
pff weet 't al niet meer precies..
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Sanwichplates kun je gewoon roteren. Die zitten gewoon tussen het filter en het blok geklemd.
eventueel een T stukje erop zetten en daar je drukpotje in zou ook kunnen:)

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Ik heb 'm al geprobeerd te draaien, maar hoe ik 'm er ook inschroef hij komt altijd in deze positie te zitten.
Maar een t-stuk of elbow oid zou mss wel een oplossing kunnen zijn, iemand enig idee waar je dat kan halen met dit schroefdraad?
Maar een t-stuk of elbow oid zou mss wel een oplossing kunnen zijn, iemand enig idee waar je dat kan halen met dit schroefdraad?

Veel meer ruimte heb je niet hoor... ik heb bij mijn oliedrukmeter niet zon potje gewoon een druk sensor werkt prima


Weet er iemand wat voor schroefdraad zo'n sensor heeft, dan kan ik namelijk zoeken of er in deze maat flexibele leidingen zijn en die ertussen doen


Ik geloof 1/8 npt, dat geld in ieder geval voor het drukpotje van een stri metertje.

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Geloof het ook, mijn proplus sandwicher heeft ook die maat

Last edited by Supernova on 17 Aug 2010, 15:33, edited 1 time in total.

Ik had op mijn oude s13 ook zo`n potje bij m`n oliedruk-meter en die heb ik wel erin gekregen zonder t-stukjes ofzo.
Misschien een verschil dat ik dubbele plate had bedenk ik me nu....
Misschien een verschil dat ik dubbele plate had bedenk ik me nu....
Klopt, die steun was allang weg 
Stomme zit in de weg-steun die compleet de weg naar je knock-sensor blockt

Stomme zit in de weg-steun die compleet de weg naar je knock-sensor blockt
Jups, maar dan nog is deze niet goed geklokt.
Moet zeg maar naar opzij wijzen je zet normaal de sandwichplate vast met de bout die erbij zit in je blok.
Daarna schroef je gewoon je oliefilter erop.
Dus je zou de plate gewoon moeten kunnen klokken.
Moet zeg maar naar opzij wijzen je zet normaal de sandwichplate vast met de bout die erbij zit in je blok.
Daarna schroef je gewoon je oliefilter erop.
Dus je zou de plate gewoon moeten kunnen klokken.
hmm, ik zal er bij de volgende oliewissel nog eens goed naar kijken, vorige keer leek hij niet geklokt te kunnen worden omdat er vast schroefdraad op leek te zitten

Binnenkort maar eens doen dan, de 5000 km zit er toch weer bijna op


Ik had dat drukpotje recht naar boven dus richting de inlaat.
En ik had zelfs de stomme in de weg steun er nog aan
En ik had zelfs de stomme in de weg steun er nog aan
