- Skippy
- Wangan Warrior
- RB20DET met..
- Greddy stalen koppakking
RB26DETT injectoren (444cc)
Z32 AFM
Luchtfilter en inlaatbuis (ivm top-mount setup)
Hotpipe (ivm top-mount setup)
Blow off valve
Lichter vliegwiel, merk onbevestigd (waarschijnlijk OS-Giken)
ECU mapped door FC-Tuning (Stephen Sadler) (1,2 bar, 366pk)
- Greddy TD06-20G
Greddy top-mount uitlaat spruitstuk
Greddy downpipe (van turbo naar (de)cat)
Greddy external wastegate (met screamer pipe)
Alles hierboven is heat wrapped
De turbo heeft een EGT sensor aansluiting
- Greddy stalen koppakking
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Scrabby
- 409
- 10 May 2010, 20:22
- Skippy
- Wangan Warrior
- Patrick
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
Ik zet het alvast hier neer, (je weet maar nooit).
Ik wil iets anders. Dus ik zet mijn blok en turbo setup te koop zodat ik dat kan kopen wat ik wil.
Wat ik verkoop:
De aftermarket onderdelen (turbo setup, koppakking) zijn allemaal ±twee jaar oud en in Japan gemonteerd.
Op de Japanse veiling lijst stond dat het blok in Japan was gereviseerd, in hoeverre dit waar is kan ik natuurlijk niet zeggen. Op de chassis zit 150000km maar ik kan ook niet vertellen of dit het origineel blok is. In ieder geval loopt het blok heel goed en heeft geen ratels of enge geluidjes. Je bent welkom voor een proefrit!
Steve (FC-Tuning) vertelde me dat dit blok met een re-map op 1,5 bar turbo druk kan draaien!
Vraagprijs: €2450
Ik wil iets anders. Dus ik zet mijn blok en turbo setup te koop zodat ik dat kan kopen wat ik wil.
Wat ik verkoop:
De aftermarket onderdelen (turbo setup, koppakking) zijn allemaal ±twee jaar oud en in Japan gemonteerd.
Op de Japanse veiling lijst stond dat het blok in Japan was gereviseerd, in hoeverre dit waar is kan ik natuurlijk niet zeggen. Op de chassis zit 150000km maar ik kan ook niet vertellen of dit het origineel blok is. In ieder geval loopt het blok heel goed en heeft geen ratels of enge geluidjes. Je bent welkom voor een proefrit!
Steve (FC-Tuning) vertelde me dat dit blok met een re-map op 1,5 bar turbo druk kan draaien!
Vraagprijs: €2450
Hmmmmm dit zou wel lekker liggen in een Sil80 denk ik.....
Misschien dat m'n S13 ooit terugkomt
(heb al wat uitgedoktert
)
Excuses voor het offtopic
Excuses voor het offtopic

Koop die motorloze S13 Silvia van Appelopeenstok en gooi mijn blok daarin! Lekker RHD Silvia met powerrrrrrrrrrr.
Plus dat is heel origineel in de Benelux!
ik denk het wel opel heeft groot motor ruim
Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Ghahahaha, ik zie het voor me, 1 keer plank gas en je hebt opeens de wielbasis van een corsa
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."