- Robin260z
- Kay
- Wangan Warrior
- Benn30
- 658
- 02 Nov 2010, 22:16
- Texhnolith
- Wangan Warrior
- PeeSx
- 4500
- 10 Jul 2009, 10:01
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Skippy
- Wangan Warrior
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- Kay
- Wangan Warrior
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- Kay
- Wangan Warrior
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Texhnolith
- Wangan Warrior
Heeft iemand ervaring met zulke wielmoeren?
http://www.fullcartuning.nl/43596/Mutek ... 2x125.html" onclick="window.open(this.href);return false;
montage etc geloof ik wel maar meer het idee van anti diefstal omdat er een speciale sleutel bijzit. wil graag 4 dezelfde moeren maar ook anti diefstal.
http://www.fullcartuning.nl/43596/Mutek ... 2x125.html" onclick="window.open(this.href);return false;
montage etc geloof ik wel maar meer het idee van anti diefstal omdat er een speciale sleutel bijzit. wil graag 4 dezelfde moeren maar ook anti diefstal.
Dit lijken mij gewone zeskant moeren, dus niet anti-diefstal.
Ik heb zelf deze:
http://www.fullcartuning.nl/45154/Star- ... Stuks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn van staal ipv alu, voelt toch even wat veiliger, zeker na alle horror verhalen over alu moeren
Ik heb zelf deze:
http://www.fullcartuning.nl/45154/Star- ... Stuks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn van staal ipv alu, voelt toch even wat veiliger, zeker na alle horror verhalen over alu moeren
1983 Toyota Carina TA60
Anti-diefstal moeren vind ik ook maar een wassen neus. Het vertraagd misschien een beetje, maar als ze je velgen willen hebben krijgen ze die ook los. Zie er af en toe eentje voorbij komen op het werk die geen sleutel heeft, dan is het dus forceren.
Nurburgring count: 1
ik heb mijn Rays slotbouten er ook af gekregen nadat ik m'n sleutelbout kwijt was. niet heel handig maar eigenlijk ook weer wel

Jep er zijn tools die zichzelf vastgrijpen op de slotmoer. je sloopt alleen je moeren ermee :p
Heb zelf een andere set van muteki. Geen alu, maar wel met een aparte sleutel zoals bij die zet ook zit. En het is geen gewone 6-kant.heb nog een setje blauwe ervan over
Heb zelf een andere set van muteki. Geen alu, maar wel met een aparte sleutel zoals bij die zet ook zit. En het is geen gewone 6-kant.heb nog een setje blauwe ervan over
Lelijk paars rothok
Die wat Kay laat zien heb ik ook, zijn ook bij DW te krijgen als je er een gratis snoepje bij wil. Heel degelijk spul en lijkt mij lastiger los te krijgen dan een moer die het profiel extern heeft zitten. Maar wat Benjamin zegt: als ze ze echt willen hebben krijgen ze ok die wel los.
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
+1 op die van Kay en Noud. Die zijn de beste moeren wat ik heb gehad en ik kan niks beters bedenken. Ze zijn ook lekker smal voor velgen met kleine moer gaten.
Ik heb een keer zon soort gelijke set gehad van FCT maar na veel losdraaien enzo gingen de wielmoeren toch flink slijten. Heb nu een set van Muteki en bevalt me prima

Die link van Kay en Noud, daar heb ik 6 van die sleutels van liggen, die zijn echt zo los hoor..
Als iemand je wielen wilt dan neemt ie ze, enige wat echt vertragend is is 4 verschillende op elk wiel
En dan nog..
Als iemand je wielen wilt dan neemt ie ze, enige wat echt vertragend is is 4 verschillende op elk wiel

En dan nog..
Eric, zelfs zonder sleutel heb je die dingen zo los. Met een normale doppenset en een hamer kom je al een heel eind.
Wat je zegt, als iemand ze echt graag wil hebben, dan krijgen ze ze toch wel eraf, of ze nemen de hele auto mee.
Die zogenaamde slotmoeren van Muteki zijn ook allemaal hetzelfde, enige probleem met die dingen is dat de dop ervoor nogal zwak is. Heb er al een paar zien breken.
Volgens mij is diefstal van wielen ook niet echt meer van deze tijd. Iedereen heeft lichtmetaal, en 2e hands is het eigenlijk niks waard.
Wat je zegt, als iemand ze echt graag wil hebben, dan krijgen ze ze toch wel eraf, of ze nemen de hele auto mee.
Die zogenaamde slotmoeren van Muteki zijn ook allemaal hetzelfde, enige probleem met die dingen is dat de dop ervoor nogal zwak is. Heb er al een paar zien breken.
Volgens mij is diefstal van wielen ook niet echt meer van deze tijd. Iedereen heeft lichtmetaal, en 2e hands is het eigenlijk niks waard.
1983 Toyota Carina TA60
die in de opening post heb ik !!!
maar dan goud met zo'n olie look of whatever, maar daar zit geen slotje op oid.
gelukkig is mijn dop nog niet kapot, best een stevig ding hoor!
maar dan goud met zo'n olie look of whatever, maar daar zit geen slotje op oid.
gelukkig is mijn dop nog niet kapot, best een stevig ding hoor!

Deze set van Muteki bedoelde ik, daarvan is de dop heel erg dun.
1983 Toyota Carina TA60
Heb vanmiddag die wielmoeren besteld die kay en noud ook hebben.
Verlaagd issie goed. moet al oprijblokken gaan maken dus scheelt ook weer.
Thx voor de adviezen.
Verlaagd issie goed. moet al oprijblokken gaan maken dus scheelt ook weer.
Thx voor de adviezen.
Tilt sensor alarm helpt ook
die heeft me al een paar keer doof gemaakt op de S14.. begin je te sleutel zonder het alarm eraf te halen gaat i recht naast je oor af als je begint te krikken.
En Rays bouten vs dop 21 + Hamer dan wint Rays het niet idd

En Rays bouten vs dop 21 + Hamer dan wint Rays het niet idd