- Eric
- Patrick
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- Timmeh
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- The Doctor
- 541
- 14 Mar 2010, 23:40
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- jeffrey_200sx
- 523
- 08 Oct 2009, 14:20
omdat ik meestal alleen in de schuur aan het sleutelen ben zit ik vaak met een probleem als ik remmen/koppelingspedalen moet ontluchten.
Er zijn vast handige dingen om dat alleen te doen maar welke is de handigste?
Er zijn vast handige dingen om dat alleen te doen maar welke is de handigste?
er zijn van die ''1 weg '' nippels.. die monteer je in plaats van je orginele nippels.. die draai je los met een slangetje + potje er aan.. en trappen maar
heb hier zelf geen ervaring mee, maar een collega van mij wel en die zegt dat het goed werk

heb hier zelf geen ervaring mee, maar een collega van mij wel en die zegt dat het goed werk

Nürburgring count: 20
Johan wrote:Ik ga een supersportauto bouwen. Net als Koenigsegg. Van hout.
Die dingen heb ik onderlaatst ook mee laten komen, ben heel benieuwt hoe dat gaat

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
of een eezybleed kit, maar die werken het beste op reservoirs met een schroefdop.
Zo'n potje die je aan het nippel hangt en onder vacuüm zet? Heb t is gezien maar lijkt me niks.
Is overigens ook enkel ontluchten, als je moet verversen ben je nog nergens. En een remvloeigstof apparaat is te duur voor thuis.
Is overigens ook enkel ontluchten, als je moet verversen ben je nog nergens. En een remvloeigstof apparaat is te duur voor thuis.

Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
dat potje met een vaccum pompje aan de nippel gebruik ik met onluchten en verversen werkt perfect

banana race car!
zandvoort counts: 3
zandvoort counts: 3
Mijn schoonbroer had ook een mooi vacuumpompje wat je op de nippel kon zetten om het te ontluchten, werkte best goed

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
hoe heet zo een potje aan een nippel dan? dan kan ik er een zoeken.
doc: ik heb een easybleed gehad maar al die oldtimers hebben geen schroefdoppen..
en die 1weg nippels, die kwam ik ook tegen maar ik wacht even tot Nivek die van de week geprobeerd heeft
doc: ik heb een easybleed gehad maar al die oldtimers hebben geen schroefdoppen..
en die 1weg nippels, die kwam ik ook tegen maar ik wacht even tot Nivek die van de week geprobeerd heeft

ja, ik heb idd hetzelfde probleem, veel europees spul heeft wel schroefdoppen, maar die jappen hebben weer een handige rubberdop bedacht

Duurt wel wat langer dan een week hoorEric wrote:hoe heet zo een potje aan een nippel dan? dan kan ik er een zoeken.

anders kan je altijd nog een stang gebruiken die je tussen de stoel en het rempedaal zet.
moet je wel tig keer in en uit de auto
moet je wel tig keer in en uit de auto