Makkelijk schroeven en bouten verwijderen? Het kan!

Anything is fine as long as its off-topic.
Supernova
7337
phpbb3styles ©
19 May 2009, 19:32
Car: Nissan Silvia (S13)

Post by Supernova »

Ik ben geen fan van telsell maar vanochtend zag ik iets wat toch wel mijn aandacht trok, de Alden Grabit! Het zag er op tv natuurlijk weer super simpel uit dus ik dacht dit moet te goed zijn om waar te zijn.
Ik ben wat gaan rond zoeken op internet en kwam 2 video reviews tegen waar ze toch wel uitermate positief zijn over dit product.

Link

Link

Zoals je ziet dus super makkelijk. Lijkt mij iets wat niet mag ontbreken voor ons, de door gewinterde klusser!

Kende jullie het al en wat denken jullie ervan?

Hier te bestellen:
http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/ ... 3godAVm-FQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Image

Vincent_R
Wangan Warrior
5498
19 Oct 2009, 09:05

Post by Vincent_R »

Heb het al meerder malen bij Telsell gezien en het ziet er inderdaad uit alsof het heel makkelijk is en handig om te hebben, maar ik ben er toch huiverig over omdat het een Telsell product is :P
Interesse in een fotoshoot? Laat het maar weten!

Rolo
1142
10 Feb 2010, 08:30

Post by Rolo »

"Hi Billy Mays here, with another fantastic product!"

Ja vraag mij ook wel af hoe lang dat spul het volhoudt. Al ziet het er inderdaad heel makkelijk uit. :)

Texhnolith
Wangan Warrior
5142
05 May 2009, 15:56
Car: Nissan Silvia (S15)

Post by Texhnolith »

Ik gok dat het de eerste paar keer idd wel werkt. Maar gok dat die bitjes naar 20 schroeven ook wel versleten zijn :p

Supernova
7337
19 May 2009, 19:32

Post by Supernova »

Reviews zijn wel aardig positief...

Maar tegen de tijd dat je er 20 schroeven uit hebt ben je vast wel weer een paar jaar verder ;)
Image

Kevink
999
12 Mar 2010, 15:58
Car: Subaru Impreza WRX

Post by Kevink »

zal niet veelvuldig gebruikt kunnen worden zoals hierboven gezegd.
MAAR als het goed is gebruik je dit ook incidenteel.
Als je 20 keer uit de shit komt door dit ding dat is het mijns inziens al de moeite waard.
Je bespaart je daarmee een hoop tijd en ellende.
Niets is zo irri als lekker bezig zijn en zoiets tegen komen en er een hele tijd mee kwijt zijn...

The Doctor
541
14 Mar 2010, 23:40

Post by The Doctor »

dit soort dingen verkopen ze al jaren in de UK als EZ Out oid.

Werkt prima op bouten die niet al te vast zitten, maar als je iets tegenkomt wat écht vastgerot zit, breekt het bitje en dan moet je én een bout uitboren én een gehard stalen bit.

Ik vind het het risico iig niet waard :)

timmahhh
308
22 May 2011, 12:04

Post by timmahhh »

hmmmzzzz. had het al eens eerder gezien op tv. zal best leuk zijn voor schroeven, maar voor bout die zijn afgebroken gaat het em niet worden denk ik. bouten breken niet voor niets af.
wat wel echt werkt is een boren/tool set van bijvoorbeeld Rigid. gebruik het zelf ook op me werk bij bijvoorbeeld m16 bouten van een uitlaat. rotten altijd muur vast maar krijg ze er altijd uit met dat setje. wel goed inspuiten met wd-40 of imal spray.

kost wel 200 euro maar dan heb je ook wat.
linkje
http://www.ridgid.com/Tools/10-Screw-Ex ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

linkse boren werken ook vaak.
een defect aan een s13 is niets meer dan een excuus voor een upgrade

geld moet rollen en dat gaat het best op 4 wielen

Bouli
714
13 Jul 2009, 15:37

Post by Bouli »

Je kan het ook doen hoe het altijd wordt gedaan...met een linkse tappenset....

Post Reply