- Mattijn
- Kapitein Iglo
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- Mattijn
- 1216
- 01 Nov 2010, 19:35
- Luminous Flux
- 2888
- 22 Apr 2010, 23:20
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
Hoei!
Net m'n auto ontschorst, en opgehaald. Uit m'n enthousiasme pas thuis de e-mail gelezen. Hierin staat het volgende:
U moet het oude tenaamstellingsbewijs (deel 1B) na ontvangst van het nieuwe tenaamstellingsbewijs (deel 1B) vernietigen.
U mag pas weer gebruik maken van het voertuig als u het nieuwe tenaamstellingsbewijs (deel 1B) in uw bezit heeft.
Stel, ik ga nu toch rijden en wordt aangehouden, krijg ik dan alleen boete voor het niet kunnen tonen van kentekenbewijs? Of staat de auto officieel nog geschorst? Ik mag hem hopelijk wel gewoon langs de openbare weg parkeren?
Net m'n auto ontschorst, en opgehaald. Uit m'n enthousiasme pas thuis de e-mail gelezen. Hierin staat het volgende:
U moet het oude tenaamstellingsbewijs (deel 1B) na ontvangst van het nieuwe tenaamstellingsbewijs (deel 1B) vernietigen.
U mag pas weer gebruik maken van het voertuig als u het nieuwe tenaamstellingsbewijs (deel 1B) in uw bezit heeft.
Stel, ik ga nu toch rijden en wordt aangehouden, krijg ik dan alleen boete voor het niet kunnen tonen van kentekenbewijs? Of staat de auto officieel nog geschorst? Ik mag hem hopelijk wel gewoon langs de openbare weg parkeren?
'90 Mazda Bro-adster
Volgens mij moet je je niet zo druk maken en gewoon lekker rond gaan rijden met dit mooie weer!
Ik denk dat oom agent hier ook wel begrip voor heeft als je het netjes uitlegt.
Ik denk dat oom agent hier ook wel begrip voor heeft als je het netjes uitlegt.
Ik ben veelte veel met internet bezig om te realiseren dat ik ook gewoon kon bellen naar het RDW.
Mag inderdaad gewoon rijden, riskeer alleen boete voor het niet kunnen tonen van bewijs
Mag inderdaad gewoon rijden, riskeer alleen boete voor het niet kunnen tonen van bewijs
'90 Mazda Bro-adster
Duurt een paar daagjes en dan heb je hem weer binnen
Als oom agent je kenteken op zoekt kan ie meteen zien dat de schorsing is opgeheven
Hahaha. Maar Mattijn, gooi je dak open, zet je haar in het vet, en schitter en glitter met dit mooie weer. Ik heb net ook een lekker stukje gereden na 't werk kreeg nog een duimpje van een duitse mx5 met een teef achter het stuur en ik had niet eens gel in m'n haar.
Heb bijna geen haar meer 
Heb inderdaad net goed flink stuk gereden
Boh, wat heb ik dag gemist zeg 
Hield alleen niet echt een low profile, hopen op een vrouwelijk agent bij aanhouding - Kapperscharmes in de strijd gooien.
Heb inderdaad net goed flink stuk gereden
Hield alleen niet echt een low profile, hopen op een vrouwelijk agent bij aanhouding - Kapperscharmes in de strijd gooien.
'90 Mazda Bro-adster
Huh, Kapper schaar en mes gooien? Daar win je geen harten mee hoor

Ow dus tochJayy wrote:Breezah. Het is toch. Zelfs in noord holland..
ローリングシュート