Drift-R?

Anything is fine as long as its off-topic.
Yoshi
232
phpbb3styles ©
21 May 2012, 20:20
Car: Nissan 200SX (S14)

Post by Yoshi »

Hallo,

Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met het bedrijf Drift-R in Alphen ad rijn?
Aangezien ik misschien een auto aan wil schaffen maar dat blok is door hun gereviceert en heb nooit van hun gehoord.

bedankt alvast,

Jordy
Image

Supernova
7337
19 May 2009, 19:32
Car: Nissan Silvia (S13)

Post by Supernova »

Zegt mij helemaal niets..
Image

Yoshi
232

Post by Yoshi »

Bij vele vele mensen ook, en van skyline forum kennen het niet..
Dus heb nu mijn twijfels met die auto.
Image

Texhnolith
Wangan Warrior
5142
05 May 2009, 15:56
Car: Nissan Silvia (S15)

Post by Texhnolith »

Heb je wat meer informatie over de auto zelf? Misschien kent iemand de auto hier.

Yoshi
232

Post by Yoshi »

Gaat om deze: http://link.marktplaats.nl/559196093" onclick="window.open(this.href);return false;

Standaard bumpers erop T28 & nieuwe remmen :frantic:
Maargoed dat blok..
Image

bob.
1340
29 Mar 2010, 11:08

Post by bob. »

(lees) persoonlijk vind ik het niet overkomen als een betrouwbare auto. Ik kan niet goed onderbouwen waarom, maar die indruk laat de advertentie achter.

Anu
Wangan Warrior
6035
19 May 2009, 19:19

Post by Anu »

2450 is niet heel veel voor een s14 met gereviseerd blok?..
Ik vraag me ook af wat het voordeel is van GTIr conrods en lagers, GTIr heeft toch ook gewoon een SR20det? zitten daar andere internals in dan?

Ik vrees voor een gevalletje If it sounds to good to be true...
Image
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Toevallig ken ik de vriend van de verkoper van die auto, maar die snapt zo weinig van auto's dat het weinig zin zal hebben om hem om tekst en uitleg te vragen.

Luminous Flux
2888
22 Apr 2010, 23:20

Post by Luminous Flux »

KM-stand NAP terwijl er een "nieuw" blok in is "gezet" is sowieso een beetje vaag. Maar ja, voor dat geld is het misschien een gokje waard. Ik denk dat er wel wat meer addertjes onder het gras zitten omdat de auto niet door de keuring is gekomen en waarschijnlijk zit er meer werk aan dan de advertentie doet vermoeden.

Drift-R heb ik nog nooit van gehoord maar goed, Alphen a/d Rijn kent dan ook heel veel autozaakjes/handelaartjes/garages die onder de zelfde of meerdere namen werken. Dat maakt het een beetje lastig.

Gewoon gaan kijken met je broer, als de S14 verder in orde is (onderstel/body/interieur/etc.) dan biedt je gewoon zo dicht mogelijk bij de 2K, voor dat geld kan je bijna geen miskoop doen. Let wel op dat er achter de bodykit nog verborgen schade/roest kan zitten!
Image

Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Ik ken het bedrijf verder ook niet, maar ik zie dat het een onderdeel is van het bedrijf "Commors" welke ook het bedrijf is achter die nep-carbon-folie welke we weer kennen van onze vriend Danny Raven. Ene Bernard Buitenhuis zit achter dat bedrijf, volgens LinkedIn. Ook is hij eigenaar van Vaxon Networks, waar wel wat negatieve berichten over te vinden zijn. Bernhard is ook actief op het skyline forum. Verder kan ik maar héél weinig vinden op de internets...

Yoshi
232

Post by Yoshi »

Thnx voor al de help mensen!

Ik heb wel wat info gevonden over de auto zelf.

Hij heeft de auto in 2007 aangeschaft, origineel, automaat.
Hij heeft hem in 2008 april/mei laten spuiten samen met die bodykit..

Ik ga denk gewoon binnenkort een kijkje nemen, en vraag me af of de turbo kapot is aangezien er in zijn project pagina staat dat hij een nieuwe T28RS heeft liggen.

Image
Image

Leander
892
06 Dec 2011, 20:27
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Leander »

als je interesse hebt in deze auto, zou ik sowieso een keer gaan kijken. Je kunt dan altijd nog terugkrabbelen en met persoonlijk contact komt er altijd wel wat meer uit van wat er evt mee mis is/niet perfect aan is. Bovendien kun je dan iemand meenemen om de auto te beoordelen. Een koop-tip is om ook altijd de goede punten te noemen die je aan een auto ziet, en niet de verkoper met alleen slechte punten bombardeert om de prijs te drukken. Die hebben autos van deze leeftijd nu eenmaal

Wat betreft drift-r, nog nooit van gehoord. Vind de naam wel een beetje popie-jopie en de site is nogal basaal. Daarnaast is het ook een bedrijfje langs vele andere bedrijfjes van dezelfde eigenaar, met mss een eigen beheerder. Maar daarentegen hoeft onbekend niet te betekenen dat ze slecht zijn, ze moeten immers wel naam maken en als ze zo lokaal zijn moeten ze het hebben van mond-TOT :oops: -mond.
Last edited by Leander on 01 Jun 2012, 18:53, edited 1 time in total.

Luminous Flux
2888
22 Apr 2010, 23:20

Post by Luminous Flux »

Leander wrote:...en als ze zo lokaal zijn moeten ze het hebben van mond-tot-mond.
There, fixed that for you! ;)
Image

Ruud
2173
31 Jul 2010, 19:02

Post by Ruud »

:lol:

Kay
Wangan Warrior
2928
07 May 2009, 19:16

Post by Kay »

Ik heb die auto hier regelmatig zien rijden. Hij lijkt me erg goedkoop, maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
1983 Toyota Carina TA60

Post Reply