R33 ( GTR? )

Spotted someone, let em know here
Anu
Wangan Warrior
6035
phpbb3styles ©
19 May 2009, 19:19

Post by Anu »

Ben inmiddels al een paar keer in Roermond een zilvergrijze R33 tegengekomen, volgens mij een GTR maar dat weet ik niet zeker, heeft iig een SSQV en geeft goed gas :D Volgens mij is die ook al meer gespot?
Ding klinkt erg goed iig :D
Image
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."

Noud
Wangan Warrior
7735
05 May 2009, 16:19

Post by Noud »

Is inderdaad al een paar keer door mij gespot. Heb hem ook al een paar keer gezien in de sx. Normaal loopt 'ie altijd te trappen en toen ik met de sx naast 'm stond wou ie opeens niet meer. Zit geloof ik ook 'n beetje 'n sjonnie in. Ding zelf is verder wel ok.
Nivek wrote:ach meid
Nürburgring count: 35

Skippy
Wangan Warrior
7017
19 May 2009, 19:16

Post by Skippy »

ja, ook een paar keer gezien.

hij keek naar m'n auto toen ik langs reed, maar toen ik naar hem keek en eigenlijk vriendelijk wou zwaaien keek hij snel de andere kant op. :?

Tommie
Wangan Warrior
1071
07 May 2009, 22:51

Post by Tommie »

ik heb 'm ook al vaker zien rijden in roermond

Mr2-wouter
50
13 Jun 2009, 18:00

Post by Mr2-wouter »

Tis een GTST met een GT-R body. Warme of koude motor.. toerenbegrenzer haalt die wel. Erg zonde... :?

Er rijdt nog een midnight purple in Roermond, das wel een echte R33 GT-R 8-)

Anu
Wangan Warrior
6035

Post by Anu »

Die paarse heb ik ooit ook een keer zien staan volgens mij in een wasbox bij de total :D ik was net met mn ma naar de winkel geweest, anders was ik wel ff gestopt om een praatje te maken, mooie bak :)
Image

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Die paarse is Johan. Die heb ik eens voor een sprintje gevraagd maar dat wou ie niet want "jij bent toch sneller, dus wat heeft het voor nut". Jammer, als een Lambo wil sprinten doe ik ook mee, ook al verlies ik dat.

Ahhhh dus dan was m'n vermoeden over die grijze dus toch waar; aftrappert. Heeft hiervoor waarschijnlijk Opel Corsa gereden ofzo.

Kay
Wangan Warrior
2928
07 May 2009, 19:16

Post by Kay »

Is eigenlijk wel jammer. Maar goed, wat doe je er tegen.
Het valt me zowiezo al op dat Skylines e.d. steeds bereikbaarder worden voor het grote publiek.
Dit gaat mij er niet van weerhouden een Skyline te kopen. Ik ga me alleen niet ophouden met dat soort mensen.
1983 Toyota Carina TA60

Kapitein Iglo
7919
20 May 2009, 12:46
Car: Suzuki Wagon R+

Post by Kapitein Iglo »

Image

Dit zou die grijze moeten zijn. Klopt dat?

Noud
Wangan Warrior
7735

Post by Noud »

Klopt ja, dat is hem. Heeft de bestuurder nog 'n matje of is dat inmiddels afgeschoren?

Mr2-wouter
50
13 Jun 2009, 18:00

Post by Mr2-wouter »

Kypski wrote:Die paarse is Johan. Die heb ik eens voor een sprintje gevraagd maar dat wou ie niet want "jij bent toch sneller, dus wat heeft het voor nut". Jammer, als een Lambo wil sprinten doe ik ook mee, ook al verlies ik dat.

Ahhhh dus dan was m'n vermoeden over die grijze dus toch waar; aftrappert. Heeft hiervoor waarschijnlijk Opel Corsa gereden ofzo.
Correctie... hij had een calibra :lol:

Anu
Wangan Warrior
6035

Post by Anu »

Hahahahaha dus het is zn 3e auto? :P
Image

Post Reply