- Alex
- RicoW
- 101
- 27 Oct 2010, 05:06
- Opgedronken
- 1767
- 16 Dec 2011, 16:28
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Kapitein Iglo
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
- Nivek
- Wangan Warrior
- 2898
- 31 Aug 2010, 17:41
- Car: Mazda RX7 (FC3S)
- Nishin
- 1165
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Skippy
- Wangan Warrior
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Casejunkie
- 223
- 22 Nov 2010, 14:27
- Rens
- Wangan Warrior
- 3533
- 27 Jul 2009, 14:34
- Kevink
- 999
- 12 Mar 2010, 15:58
- Car: Subaru Impreza WRX
- Nishin
- 1165
Ja, Lowepro weet wel hoe ze tassen moeten maken.
Ik neem in mijn Flipside zonder problemen twee bodies, 4 lenzen, zonnekappen, een flitser, filters, accu's, batterijen, geheugenkaartjes, eten en twee flesjes drinken mee en loop daar dan de hele dag mee rond zonder ergens last van te krijgen. Alleen als je ook nog straps gaat dragen wordt het een probleem, maar dat heb je met elke tas en dat is ook niet te voorkomen. En het weegt een ton, iets wat je wel merkt aan het einde van de dag.
Uiteindelijk wil ik wel naar iets toe dat ik op een evenement met twee bodies aan straps rondloop en dan de filters, accu's, batterijen en geheugenkaartjes in een legbag doe. Je ziet er dan uit als een verdwaalde commando (alhoewel, met mijn atletisch lijf...) maar veel comfortabeler en praktischer dan dat wordt het niet.
Maar als ik gewoon ergens een dagje heen ga en wel een DSLR meeneem wil ik die wel op kunnen bergen. Zo'n Slingshot zoals jij nu hebt lijkt me daar ideaal voor.
Niet te groot, goeie kwaliteit en ruimte genoeg om wat te eten en te drinken ook nog in op te bergen.
Uiteindelijk wil ik wel naar iets toe dat ik op een evenement met twee bodies aan straps rondloop en dan de filters, accu's, batterijen en geheugenkaartjes in een legbag doe. Je ziet er dan uit als een verdwaalde commando (alhoewel, met mijn atletisch lijf...) maar veel comfortabeler en praktischer dan dat wordt het niet.
Maar als ik gewoon ergens een dagje heen ga en wel een DSLR meeneem wil ik die wel op kunnen bergen. Zo'n Slingshot zoals jij nu hebt lijkt me daar ideaal voor.
T sportje! nice!
Mijn vrouwtje heeft een Yaris T sport! erg geinig autootje
Mijn vrouwtje heeft een Yaris T sport! erg geinig autootje
Een kameraad van me heeft ook zo'n ding (zelfde kleur ook nog). Warempel rijdt hij superlekker
.
Daar ben ik o.a. ook voor aan het kijken! Gefeliciteerd!
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Een Seat Toledo 1.8 20V turbo ...

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
Goede keus. Ik kon niets beters vinden in de categorie "vooral niet franse, niet te grote station met een goed weggedrag, een betrouwbare motor en een niet-te-suf uiterlijk". Je moet wel de sport uitvoering hebben!Noud wrote:Daar ben ik o.a. ook voor aan het kijken! Gefeliciteerd!
Gisteren heb ik nog even de auto uitgelaten op de dijk en je kan er echt verdomd hard mee hoeken. Je merkt echt niet dat je in een station rijdt.
zeker! wel waar voor je geld, alles werkt nu ook in FL
ローリングシュート2x falken azenis rt615k in de smaak 255/40 ZR17

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)
lekker plakken! heb ze ook maar dan in andere maten
ローリングシュートWeer een jaar APK op de SX
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Nice! Gefeliciteerd Paul
.
Zojuist een socialdeal gekocht. Japanse take away voor 2 van 60 voor 19 euro
. Ben benieuwd!
Zojuist een socialdeal gekocht. Japanse take away voor 2 van 60 voor 19 euro
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Is dat van dat een of andere "social deal Roermond" wat zo vaak op Facebook langs komt?
Thnx, ben er blij mee
had om half 9 de afspraak en was om 9 uur alweer op weg met een verse apk, geen enkel probleem of opmerking.
@ Noud, dat klinkt goed, hebben we in de buurt ergens een japans afhaalrestaurant dan? wel redelijk prijzig als het normaal 60 euro kost voor 2 man of niet?, als we chinees halen hebben we een chinese rijsttafel voor 1 persoon (met een exrta bakje rijst) voor 20 euro of zo, en daar eten we met 3 man zowat 2 dagen van
@ Noud, dat klinkt goed, hebben we in de buurt ergens een japans afhaalrestaurant dan? wel redelijk prijzig als het normaal 60 euro kost voor 2 man of niet?, als we chinees halen hebben we een chinese rijsttafel voor 1 persoon (met een exrta bakje rijst) voor 20 euro of zo, en daar eten we met 3 man zowat 2 dagen van
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Nieuwe batterijgrip voor de 5D kan wat meer accu in enzo het is nu wel een beest vergeleken met de 450d
2x LP-E8 Dan zit ik niet meer zo snel met een platte batterij in mijn camera.
Twijfel zwaar aan zo'n battery grip, waarom niet gewoon paar extra batterijen op zak? Is toch heel snel gewisseld?
Twijfel zwaar aan zo'n battery grip, waarom niet gewoon paar extra batterijen op zak? Is toch heel snel gewisseld?
backyard special spoiler
en VTI lip
ローリングシュート