Wangan Warriors op Instagram

Anything is fine as long as its off-topic.
Rens
Wangan Warrior
3533
phpbb3styles ©
27 Jul 2009, 14:34

Post by Rens »

Omdat wij super hipster modern social media photofuckers zijn hebben we sinds kort ook Instagram voor Wangan Warriors. We uploaden hier elke dag wel een paar plaatjes op die afgelopen jaar op de blog zijn verschenen of foto's gemaakt op meetings etc. Wie weet kom je jouw auto dus tegen op Instagram :D . Dus pak je smartphone en gewoon even zoeken naar: wanganwarriors en je zult ons vinden :D

Nivek
Wangan Warrior
2898
31 Aug 2010, 17:41
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Nivek »

Ik moet dat maar is gaan opzoeken, heb me telefoon weer terug (eindelijk). Heb de naam horen vallen maar wat het nou is heb ik nog nooit bekeken :P
Image

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)

Rens
Wangan Warrior
3533
27 Jul 2009, 14:34

Post by Rens »

Instagram is gewoon de twitter voor foto's. Je kunt snel foto's online zetten en meteen doorkoppelen naar facebook. Ook heeft instagram wat leuke standaard fotofilters etc die een telefoonfoto soms al heel gaaf kan maken :P . Dacht dat iedereen instagram inmiddels wel kende :D

Nivek
Wangan Warrior
2898
31 Aug 2010, 17:41
Car: Mazda RX7 (FC3S)

Post by Nivek »

Njah, ik wist ong wat het was maar nooit verder in verdiept om te kijken wat je er allemaal mee kon :P
Image

Lap counter Nordschleife: 7
Tracks driven: Zandvoort; Assen; Zolder (be); Spa francorchamps (be); Nurburgring Nordschleife (de)

Post Reply