- Scoobymaniac
- Scoobymaniac
- 138
- 01 Dec 2012, 09:57
- Car: Subaru Impreza WRX
- Location: Zuid Limburg
- Scoobymaniac
- 138
- 01 Dec 2012, 09:57
- Car: Subaru Impreza WRX
- Location: Zuid Limburg
Ik wil voor de APK de katalysator die in de standaard downpipe zit in de middenpijp laten lassen. Op deze manier hoef ik slechts de middenpijp en einddemper te wisselen voor de APK in plaats van de gehele uitlaat turbo-back.
Wie kent een lasser/lasbedrijf in Limburg die dit zou kunnen?
Wie kent een lasser/lasbedrijf in Limburg die dit zou kunnen?
Geweldig!! Mijn auto moet voor eind augustus gekeurd zijn. Mocht het ergens binnen nu en vier weken kunnen dan ben ik erg geholpen.
Gisteren bij Luc geweest en de katalysator in de middenpijp gelast. Mooi werk van Luc ziet eruit als OEM. Binnenkort eens zien of ik voldoe aan de emissienormen...Luc bedankt!
