- Kay
- Wangan Warrior
- Kapitein Iglo
- Kay
- Wangan Warrior
- Supernova
- 7337
- 19 May 2009, 19:32
- Car: Nissan Silvia (S13)
- Noud
- Wangan Warrior
- 7735
- 05 May 2009, 16:19
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Kay
- Wangan Warrior
http://www.vimeo.com/5043757
Videotje van mij auto. Heb 2 weken geleden ofzo wat gefilmt, niet heel veel. Nu eindelijk tijd gehad om te editen.
Videotje van mij auto. Heb 2 weken geleden ofzo wat gefilmt, niet heel veel. Nu eindelijk tijd gehad om te editen.
1983 Toyota Carina TA60
Erg goed gemonteerd filmpje! Chapeau!
Alleen had ik iets meer actie verwacht na die intro met al die close-ups...
Alleen had ik iets meer actie verwacht na die intro met al die close-ups...
yeh, het enige probleem was dat ik in mijn eentje was, en dus geen rijdende shots kon maken
.
1983 Toyota Carina TA60
Kan die Kay wel
. Cool filmpje
Leipe hivauwwwwwwe, ik heb ZEAU hard 'n nieuwe pc nodig
Nürburgring count: 35Nivek wrote:ach meid
Nice filmpje idd 
Krijg echt zin om zelf ook eens wat meer te experimenteren met filmpjes editen, welk programma gebruik je, en wat voor camera?
Krijg echt zin om zelf ook eens wat meer te experimenteren met filmpjes editen, welk programma gebruik je, en wat voor camera?
Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Mijn equipment:
-Sony DCR-SR55E
-2 Accus
-Fisheye lens/Macro lens (ebay)
-Ultraviolet Filter
-Polarizer Filter
-Florescent Filter
-Lens Hood
-Statief
-Custom beugel om em van boven vast te kunnen pakken.
-Custom beugel op mijn C-pillar bar in de auto.
Wil eigenlijk ook nog een microfoontje kopen, zodat ik minder last heb van windgeruis.
En ik wil ook nog een keer zon zuignap kopen, zodat ik em aan mijn raam kan plakken enzo.
Om te editen heb ik Sony Vegas Pro 8.0 gebruikt. Met een aantal plugins (NewBlue MotionFX, MagicBullet en Vitascene).
Heb alleen net 2 hele vette effect packs binnen voor adobe after effects, dus moet dat maar eens gaan proberen. http://www.videocopilot.net/ . Ik heb ProScores(voor muziek), Evolution, en Riot Gear.
Moet het allemaal nog uitproberen, en kijken hoe after effects werkt.
-Sony DCR-SR55E
-2 Accus
-Fisheye lens/Macro lens (ebay)
-Ultraviolet Filter
-Polarizer Filter
-Florescent Filter
-Lens Hood
-Statief
-Custom beugel om em van boven vast te kunnen pakken.
-Custom beugel op mijn C-pillar bar in de auto.
Wil eigenlijk ook nog een microfoontje kopen, zodat ik minder last heb van windgeruis.
En ik wil ook nog een keer zon zuignap kopen, zodat ik em aan mijn raam kan plakken enzo.
Om te editen heb ik Sony Vegas Pro 8.0 gebruikt. Met een aantal plugins (NewBlue MotionFX, MagicBullet en Vitascene).
Heb alleen net 2 hele vette effect packs binnen voor adobe after effects, dus moet dat maar eens gaan proberen. http://www.videocopilot.net/ . Ik heb ProScores(voor muziek), Evolution, en Riot Gear.
Moet het allemaal nog uitproberen, en kijken hoe after effects werkt.
1983 Toyota Carina TA60