- Kapitein Iglo
- Allard
- Anu
- Wangan Warrior
- 6035
- 19 May 2009, 19:19
- Allard
- Nishin
- 1165
- 17 Nov 2010, 19:52
- Nishin
- 1165
- Robin260z
- 612
- 12 May 2011, 23:48
- Nishin
- 1165
- Daveizz
- 128
- 26 Jan 2012, 10:33
- Car: Nissan Silvia (S15)
- Allard
- Eric
- 874
- 19 Dec 2010, 11:28
- Allard
- Kay
- Wangan Warrior
- Eric
- 874
- Allard
- Eric
- 874
- Daveizz
- 128
- 26 Jan 2012, 10:33
- Car: Nissan Silvia (S15)
- Eric
- 874
- Allard
Hah, die civic is echt een paupermachine zeg. Die zie ik hier inderdaad ook vaak voorbij komen. Ook zo'n scheefhangend petje er in natuurlijk.
"Te klein met 4 kinds"
Mooi. Heel mooi.
"Te klein met 4 kinds"
Mooi. Heel mooi.
Denk dat deze het ook wordt...Vincent_R wrote:Die heb ik hier in Oss al redelijk vaak zien rondrijden....Allard wrote:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/hond ... =11&pos=10
Kanniekiezen...
Als ik jou was, wist ik het wel!
Ik zou voor dit prachtige wiite exemplaar gaan
Aangezien het een echte mugen is enzo! JWZ! VSO!

Wangan Warriors / A.v.G Photography / I.L Motorsport.de
Boh, die heeft echt zoveel mogelijk zn best gedaan om maar zoveel mogelijk rommel op het hok te plakken :S zou hij nou serieus die nep-luchtrooster-plakkertjes op zn achterbumper mooi vinden?

Skippy wrote:"The Wangan Warrior formerly known as Mr. Positive Camber."
Aangezien ze hem
Alleen z'n 4 kinders niet! Die hebben wel smaak!
denk ik dat ie d'r zelf best vrolijk van wordt!Vincent_R wrote:redelijk vaak zien rondrijden....
Alleen z'n 4 kinders niet! Die hebben wel smaak!
http://classifieds.pistonheads.com/clas ... vip/937410" onclick="window.open(this.href);return false;

http://classifieds.pistonheads.com/clas ... 000/865360" onclick="window.open(this.href);return false;

die kan wel wat liefde gebruiken!

5000 pond maar, mooi ding hoor.
Volgens mij ook wel een bekende in de UK scene
Is volgens mij de oude van Phil van Driftworks!Daveizz wrote:5000 pond maar, mooi ding hoor.
Volgens mij ook wel een bekende in de UK scene
Gaaf ding heur!
een President is echt wel een bazending, zijn zowat onvindbaar in een beetje goeie staat, jammer dat het rhd is anders was ie allang verkocht
Jij hebt vast nog wel wat adresjes!Eric wrote:een President is echt wel een bazending, zijn zowat onvindbaar in een beetje goeie staat, jammer dat het rhd is anders was ie allang verkocht

Weet je toevallig niet ergens een leuke C130 Laurel SGX te staan? <3
Er stond laatst een 4 deurs C130 op marktplaats, maar die zijn niet zo tof als een coupe.
1983 Toyota Carina TA60
LHD? weinig kans, je moet idd wel een Coupe hebben, de rest is nogal lelijk 
Ik weet idd een LHD President te staan, die staat er al jaren netjes droog in een kelder. Ooit is ie van mij! Dat heb ik de eigenaar al laten weten.

Ik weet idd een LHD President te staan, die staat er al jaren netjes droog in een kelder. Ooit is ie van mij! Dat heb ik de eigenaar al laten weten.
RHD! En Coupe idd!Eric wrote:LHD? weinig kans, je moet idd wel een Coupe hebben, de rest is nogal lelijk

Japan man
Daar zijn er nog wel een paar te koop, kieper je spaarpot maar vast om

Maar godkolere wat zal zo'n ding wegen?Eric wrote:een President is echt wel een bazending, zijn zowat onvindbaar in een beetje goeie staat, jammer dat het rhd is anders was ie allang verkocht
Ziet er qua grote en zwaarte een beetje hetzelfde uit als zo'n oude mercedes (bijna 2000 kilo)?
Afijn, supergaaf ding, zou em zo kopen met het juiste geld.
En idd Allard, is de oude van Phil
Ja ze zijn wel wat zwarig, maar met een beetje mazzel blijft het wegenbelastingvrij.
En anders moet ik mijn huiskamer groter maken, dan kan ie naast de bank staan.
En anders moet ik mijn huiskamer groter maken, dan kan ie naast de bank staan.
En waar moet ik aan denken qua spaarpot?Eric wrote:Japan manDaar zijn er nog wel een paar te koop, kieper je spaarpot maar vast om

Ben wel redelijk bekend met de huidige prijzen wat betreft "jongere" auto's maar niet echt qua classics!